• Pumps. Gewoon echt normale pumps. De oude soort. Dus geen prulletjes, geen extra hoge hak of versierseltjes. Gewoon die oude classy neutrale pumps.
    Als je weet waar ik die kan kopen zeg het dan a.u.b. ;d Het mag in een normale winkel of gewoon op het internet.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zie die in La Look wel eens. Maar als je ze van betere kwaliteit wil denk ik dat je beter eens in een schoenenwinkel gaat zien.
    Misschien heb je in New Look ook wel een grote kans om ze te vinden, daar staan er héél erg veel.
    Maar ik ben geen schoenenfreak dus ik zou het niet weten. (: But I know what you mean.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Die ik heb, heb ik bij de van Haren gekocht.. Ik heb alleen geen idee of ze die nog hebben. Ze zijn zwart, met een normale/kleine hak en er zitten geen versiersels op (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    H&M online heeft er een paar


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die wil ik ook heel graag! Geen idee waar je ze kan kopen, dus ik hou dit topic ook maar even in de gaten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij de schoenenreus hebben ze meestal leuke en niet hele dure pumps.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb ze gewoon uit een schoenenwinkel gehaald. Misschien moet je daar nog eens gaan kijken? Vooral de iets duurdere winkels hebben veel mooie, dus als je dat er voor over hebt...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Van Haren natuuuurlijk :'D Meestal rond de 30 euro, maar nu is er uitverkoop.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Van Haren natuuuurlijk :'D Meestal rond de 30 euro, maar nu is er uitverkoop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Van Haren natuuuurlijk :'D Meestal rond de 30 euro, maar nu is er uitverkoop.


    jaaaaaa. en h&m zijn ze vast ook wel ^_^


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Assassin schreef:
    Van Haren natuuuurlijk :'D Meestal rond de 30 euro, maar nu is er uitverkoop.

    Oké, dan ga ik daar zometeen misschien eventjes kijken. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Assassin schreef:
    Van Haren natuuuurlijk :'D Meestal rond de 30 euro, maar nu is er uitverkoop.


    Hope goes lost but never dies.