• Badboys, die bestaan in het 6de leerjaar. En zeg me níéts over grof taalgebruik. Mijn vriendin (laten we Cassandra noemen, en de badboy Léon). Nou, ik stond met haar te praten en opeens kwam Léon aanlopen en wendde zich tot Cassandra. "Dag klunzin." Cassandra rolde met haar ogen en zei dan iets onverstaanbaar -ga weg ofzo- en begon weer met mij te praten. Toen zei Léon het volgende: "Vieze jood dat je bent. Ik gooi je in een verlaten trein en verkracht je samen met Jan." Toen liep hij weg.


    Mjn vriendin negeert die gast nu.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Wtfff. dat zeg je toch niet tegen iemand?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat joch is echt fuckin stom ;'s


    Me so good.

    Holy crap. Ik zou echt zeggen: kom maar op en die gast zo'n enorm pak rammel geven. Ik had dat ook eens in een asowijk in mijn stad alleen zei dat joch iets van 'hoer' ofzo. En toen zei ik dattie maar moest komen alsie een probleem had. En dan weglopen.
    Klereapen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die jongen weet niet wat hij zegt. De combinatie van een peabrain en slechte ouders komt de laatste tijd precies altijd maar meer voor. Echt dat verontrust me.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    WTF?
    Waar slaat dat op?
    Dan ben je toch ook niet goed in je kop ofzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Major schreef:
    Die jongen weet niet wat hij zegt. De combinatie van een peabrain en slechte ouders komt de laatste tijd precies altijd maar meer voor. Echt dat verontrust me.



    Hij zegt zo van ,"Ja mijn ouders zijn fockin' rijk enzo, ze houden heelveel van me". Maar volgens mij heeft hij gewoon altijd ruzie met ze. Maar ja, weet nooit zeker


    We love because he loved us first - John 4:19

    wtf. wat een kut jong. die is aandacht te kort ofzo. en het slaat nergens op wat hij zegt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Wat een sukkel...
    Sla hem :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Wat een sukkel...
    Sla hem :Y)


    Ik heb hem ooit eens in de maag gestompt,


    We love because he loved us first - John 4:19

    Caitriona schreef:
    (...)


    Hij zegt zo van ,"Ja mijn ouders zijn fockin' rijk enzo, ze houden heelveel van me". Maar volgens mij heeft hij gewoon altijd ruzie met ze. Maar ja, weet nooit zeker

    Dat je ouders van je houden wil niet persé zeggen dat je goede ouders hebt. Het feit dat hij zo'n dingen loopt te schreeuwen en tegen iedereen zegt dat zijn ouders rijk zijn ,getuigt al van een slechte opvoeding. Die kinders kennen gewoon geen grenzen meer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omg, bij ons gaat het ook zo. Ze menen dat ze alles zijn, maar ze spelen dan wel tikkertje op de speelplaats. -,-'


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Major schreef:
    (...)
    Dat je ouders van je houden wil niet persé zeggen dat je goede ouders hebt. Het feit dat hij zo'n dingen loopt te schreeuwen en tegen iedereen zegt dat zijn ouders rijk zijn ,getuigt al van een slechte opvoeding. Die kinders kennen gewoon geen grenzen meer.


    Weet ik wel. Hij zei het dus schreef ik erbij.
    Je hebt wel gelijk. Maar ergens is het voor hem één grote grap. Hij denkt dat we ermee lachen.


    We love because he loved us first - John 4:19

    reyon schreef:
    Wat een sukkel...
    Sla hem :Y)

    En dan vinden mijn ouders mij grof?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Caitriona schreef:
    (...)

    Weet ik wel. Hij zei het dus schreef ik erbij.
    Je hebt wel gelijk. Maar ergens is het voor hem één grote grap. Hij denkt dat we ermee lachen.

    Ik weet dat je het weet ;3 Maar ik kan me daar verschrikkelijk in op winden, aangezien onze maatschappij moet verder leven met zo'n types --'


    Frankly my dear, I don't give a damn.