• Ik zou uit huis gaan, en met een vriendin(ofnou, vriendin..) samenwonen. Maar nu doet ze echt heel vervelend tegen me, en terwijl ik vroeger mijn bèst deed om door haar aardig gevonden te worden. Heb ik nou zoiets van 'fuck it.' En nu zie ik pas echt wat voor een egoistisch k*tkind ze is. Ik ben dus zoo blij dat ik niet met haar ergens ben gaan wonen :'D

    Wie heeft ook zoiets gehad (: ?

    Nee, maar ik ken dat wel, dat vriendinnen opeens vet raar gaan doen D:


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Puzzle schreef:
    Nee, maar ik ken dat wel, dat vriendinnen opeens vet raar gaan doen D:


    Dat sucks right D:

    Gelukkig maar :'). Zelf heb ik alleen gehad dat een vriendin mij altijd waarschuwde voor andere meisjes die je vriendinnen kunnen afpakken. Een maand later pakte ze al mijn vriendinnen af door over me te roddelen achter mijn rug om ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nope, maar heb wel dat mijn beste vriendin me opeens vaak uitlacht :S
    Volgens mij alleen om door andere leuk gevonden te worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn vriendinnen uit mijn klas laten mij ook uit het niets keihard vallen, nouja, dat is al een tijdje zo. Maar goed, word je hard van toch?
    Ga je nu alleen wonen of wat?


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik ben ook wel eens KEIHARD door iemand laten vallen, maar ja leven gaat door.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gun schreef:
    Mijn vriendinnen uit mijn klas laten mij ook uit het niets keihard vallen, nouja, dat is al een tijdje zo. Maar goed, word je hard van toch?
    Ga je nu alleen wonen of wat?


    Inderdaad, Omg. Bij mij ook, opeens focking lullig doen 'mijn vrienden' tegen me in de klas? Dunno what i did. nouja.. life sucks.
    Ik wil op mezelf wonen, maar heb geen geld èn word waarschijnlijk van school getrapt. :/

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Inderdaad, Omg. Bij mij ook, opeens focking lullig doen 'mijn vrienden' tegen me in de klas? Dunno what i did. nouja.. life sucks.
    Ik wil op mezelf wonen, maar heb geen geld èn word waarschijnlijk van school getrapt. :/


    Dat is zwaar balen, waarom?

    als ik 't vragen mag

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:54 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Daugherty schreef:
    (...)

    Dat is zwaar balen, waarom?

    als ik 't vragen mag


    Vaak spijbelen in het begin, maar dat had ook z'n redenen. Nu kan ik niet meer bijbenen met de rest, want ik loop zover achter. En het laaatste wat ik wil, is hele dagen thuizitten bij die k-tfamilie van me.

    Puzzle schreef:
    Nee, maar ik ken dat wel, dat vriendinnen opeens vet raar gaan doen D:


    Dat heb ik ook gehad, kan ik me zo aan ergeren dat je denkt dat je vrienden hebt, maar dan BAM laten ze je vallen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oh, mag je echt blij zijn dat je dat niet deed :O

    Ik heb ook zulke dingen meegemaakt, maar hahaha niet met samenwonen, maar wel qua vriendschap, vooral met mijn ex bff :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gelukkig heb je dat dan niet gedaan (:

    Waarom doet ze ineens zo?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Gelukkig heb je dat dan niet gedaan (:

    Waarom doet ze ineens zo?


    Geen idee D:

    Dat ken ik (cat) Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Klinkt idd heel bekend. Ik laat het altijd maar voor wat het is... als ze me nodig hebben zoeken ze me maar weer op.


    Today will be Girl's Day party with you~