• Het ijskoude water stroomde over Flow zijn lichaam heen, terwijl zijn boekentas ondereen andere straal werd leeg gegooid. Hij wilde het tegenhouden maar werd teruggeduwd. Flow stond machteloos, tegenover de vijf jongens van het football-team.
    Het akelige gelach werd al minder, waarneer de jongens een voor een de kleedkamer verlieten.
    Doodsteel bleef Flow zitten totdat hij zeker wist dat hij alleen was.
    Hij krabbelde overeind en zette alle douches uit. Wanhopig keek hij naar zijn doorweekte schoolboeken in de hoek.
    Maar zijn tijd komt nog wel.
    ooit.


    -Flow is een jongen die er voor gemaakt is om gepest te worden.
    Totdat het getreiter, hem bijna vataal word.


    Rollen.
    -meiden vampiers
    Bloodydreams, Captivity, Captivity, Ivan
    -jongens vampiers
    -football-spelers
    -cheerleaders
    Nice,


    invullen.
    -Rol;
    -Helle naam;
    -echte leeftijd;
    -leeftijd van transformatie;
    -karakter[uitgebreid!]
    -Foto+uiterlijk;
    -gave;
    -extra;
    -title?;


    ~Vampiers van verschillende leeftijden!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 20:42 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    (...)
    zeg maar gerust veel meer., x'D
    -je mag je best uitleven hoor [a]


    Ghegheghe, dan krijg je later vandaag of morge nog wat gasten (A)
    Maar ik ga nu eerst een klote ckv verslag afmaken, anders ga ik dood morge


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Bloodydreams schreef:
    (...)

    Ghegheghe, dan krijg je later vandaag of morge nog wat gasten (A)
    Maar ik ga nu eerst een klote ckv verslag afmaken, anders ga ik dood morge

    doe dat eerst maar ja ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik maak (hopelijk) straks nog een jongen vampier voor je en een football-player ;)

    Moet je ook nog slechte vamps hebben of nog speciale wensen?(A)

    Zijn ze er vandaag niet, dan morge wel! ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    oke is helemaal goed ;]
    Nee echt gewoon vampiers., wel met een gave., maar dat staat er bij ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    oke is helemaal goed ;]
    Nee echt gewoon vampiers., wel met een gave., maar dat staat er bij ;]


    Ik ga nu bezig met twee jongens ;) dus hopelijk heb je met een half uurtje tot een uur ook twee heren (A)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Rol: Vampier boy
    Volledige naam: Ivoleander Sebastiaan de Merchante (kortweg: Ivo de Merchante)
    Leeftijd van transformatie: 18
    Echte leeftijd: 238 (geboortedatum: 07-04-1773)
    Uiterlijk: Ivo is eigenlijk een emo, zou je zeggen. Hij heeft stijl zwart haar, een piercing in zijn lip en groene ogen. Hij heeft een normaal postuur en is ongeveer 1.75 m lang.
    Karakter: Ivo is erg lief, aardig, wijs, speels, soms wat wild, spontaan en zorgzaam. Hij bijt van zich af als het nodig is. Hij laat ook duidelijk zijn mening horen, vooral als hij het ergens niet mee eens is. Hij houd van uitgaan en muziek, maar ook van lezen en avontuur. Eens in de week gaat hij naar de bloedbank voor bloed en zo heel af en toe jaagt hij ook op dieren. Ivo houd ook wel van een avontuurtje op rare plekken en komt ook op voor de zwakkere onder hun, zonder dat die het weten. Ivo treed niet graag op de voorgrond, en hoewel hij een gespreksonderwerp is bij vele meiden, moet hij niets van ze hebben en houd hij zich niet erg bezig met andere leerlingen, alleen als het moet en uitbeleefdheid.
    Extra's: Ivo is veranderd omdat hij opkwam voor zijn toenmalige vriendin. Op weg naar haar huis, kregen ze wat problemen met een groep jongens. Zijn vriendin weg verkracht en vermoord voor zijn ogen en hij werd ondertussen zwaar verminkt, en dood gestoken, tenminste dat dachten de jongens. Door een vampier is hij ‘gered’. Hij is een tijd bij de vampier gebleven en is daarna zelf de wereld gaan verkennen.
    Ivo heeft een ouderwetse ring, waardoor hij het zonlicht verdragen kan.
    Gave: Mensen manipuleren. Hij kan mensen laten doen en laten geloven wat hij wilt. Maar hij houd er niet van om zijn gave te gebruiken. Alleen na meerdere waarschuwingen die genegeerd worden, wilt hij het wel is gebruiken.
    Crush: Lunah Auditore (en weer, als het mag natuurlijk;))

    De ander is onderweg ;)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 16:45 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Rol:Football player
    Volledige naam: Michael Dean McDaniëls
    leeftijd: 18
    Uiterlijk: Michael is lang en breed. Hij is stevig gespierd en is ong. 1.80 lang. Hij heeft kort blond haar en een echte tandpasta smile.
    karakter: Michael is populair. Hij is de football ster. Gewild bij alle meiden, denkt hij. Hij denkt ook dat ie beter is dan alle anderen. De populaire kinderen zitten wel goed bij hem, maar alle anderen hebben het zwaar te voorduren. Hij is niet bepaald een lieverdje. Iedereen weet dat je hem beter te vriend kan houden, want anders kom je nooit meer van hem af. Michael is een behoorlijke pestkop, maar ja, iedereen ziet eigenlijk alleen maar de geweldige kant van hem en vind hem helemaal het einde. Michael is een beetje de leider van de populaire groep .
    extra: Hm… ja, hij is een enorme player en wilt nog wel is enorm gemeen zijn en ook gewelddadig. Zijn slachtoffers hebben altijd wel ergens iets kapot, hun spullen, lichaam of geestelijk.

    Precies binnen het uur, op de minuut af, hoe netjes (A)
    Zeg maar of ze bruikbaar zijn en of je meer nodig hebt ;)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Vampier _O_
    Maarre.. mag ik dezelfde persoon nemen die ik in een RPG hier op het forum gebruik of moet ik een nieuwe bio maken? Anders kan ik gewoon copy/pasten :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    @ Ivan
    nee, van mij mag je dezelfde bio gebruiken hoor., doe ik zelf ook altijd ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vampier (in deze bio een slechte).
    Naam; Odile Lavossa.
    Gave; Bijzonder sterk en snel voor een vrouwelijke vampier.
    Roepnaam/Bijnamen; Odile
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20.
    Kort uiterlijk: Stijl felrood haar tot de schouders. Fijne scherpe getekende wenkbrauwen, grijze emotieloze ogen, lange wimpers.
    Beschreven uiterlijk: Ze loopt standaard in een lange zwarte jas (Matrix stijl), een groene trui, een stel legerkisten en een strakke broek. Ze heeft een slank, maar atletisch figuur en haar gothic-like uiterlijk laat weinig aan de verbeelding over: ze is slecht. Door en door slecht.
    Karaktereigenschappen: Agressief, analythisch, heeft verstand van doden en alles wat ermee te maken heeft, is een computergenie. Het doden van haar weerloze slachtoffers is voor haar een sadistisch spel. Ze heeft een hart van steen maar verlangt geheim naar warmte en romantiek. Dat laat ze niet snel merken. Ook wil ze ergens diep in haar hart haar leven beteren, maar ook dit laat ze aan haar mede-vampiers niet zien.
    Karakter: Sadistisch, dominant, agressief, analythisch, romantisch (laat ze niet snel merken), sluw. Mensen doden geeft haar een ongelofelijke kick.
    Likes: Mensen die lijden, bloed, doden.
    Dislikes: Mensen die niet tegenspartelen bij haar martelingen, normen en waarden, zo'n beetje iedereen die in haar weg loopt.
    Crush: Niemand. Wellicht komt dit nog.
    Status: Single. Altijd al geweest, wie zal het lukken om haar hart te veroveren?
    Verleden; Als mens zijn haar ouders vermoord door een Russische maffiabaas. Ze leefde vele jaren op straat voor een toevallige passant haar in het donker vastgreep en een einde maakte aan haar leven als sterveling. Als vampier heeft ze wraak genomen op de man die haar ouders vermoordde en sindsdien is ze niets meer geworden dan een koud wezen. Zal haar hart ooit nog de liefde en warmte vinden die ze als kind gekend had?

    Hoop dat dit volstaat. Zo niet: meld het maar en dan pas ik m aan ^^

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 11:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    @Ivan
    -ik wil nog wel even weten, hoe lang ze dan al bestaat als vampier. en of ze een gave heeft ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    -Hele naam; Mariléne 'Roselyn' Lumaire
    -echte leeftijd; 289
    -Geboren op: 14 oktober 1721
    -leeftijd van transformatie; 16
    -karakter[uitgebreid!] Mariléne is een mysterieus en nieuwsgierig meisje, die zich niet gauw laat beinvloeden door iemand anders. eigenwijs is ze zeker, ze lost liever dingen zelf op, dan dat ze anderen er mee lastig gaat vallen. Verder kan ze erg zorgzaam en behulpzaam zijn. als je haar uitscheld geeft ze waarschijnlijk geen kick, maar kijkt ze je alleen maar doods aan. ze gaat heel soepel door het leven, en maakt van de meeste dingen niet zo'n probleem.
    -Foto+uiterlijk; Mariléne Roselyn Lumaire heeft lange blonde haren, een slank figuur en een nieuwsgierige blik. ze is ongeveer 1.72M lang.
    -gave; Gedachten lezen.
    -extra; Mariléne is (voordat ze gebeten werd) door gemene pleegouders opgevoed. haar eigen ouders heeft ze nooit gekend. en als je haar echt boos wilt hebben, moet je daarover beginnen. verder is ze niet erg spraakzaam, maar meestal kun je wel aan haar zien hoe ze zich voelt.
    -titel?; Blood Addict -nee sorry ik weet het niet-

    Rugzak schreef:
    @Ivan
    -ik wil nog wel even weten, hoe lang ze dan al bestaat als vampier. en of ze een gave heeft ;]

    Sorry :$

    Ze is geboren in 1936 en is op haar twintigste vampier geworden, 1956 dus :]
    Haar gave is dat ze echt heel sterk is voor een vampier :Y) Als dat niet telt kan ze een mens z'n karakter doorzien in één seconde mocht het nodig zijn en dat tegen ze gebruiken.
    Oh als 20 te oud is kan ik haar wel jonger maken mocht dat nodig zijn...

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 11:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste