• .

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 16:27 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ehm... Bij mij helpt heel moe kijken en soms een traan laten vallen wel...

    Succes (Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 20:32 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    gewoon heel erg overdreven ziek doen? alsof je heel moe bent enzo?:S


    Don't serch to love, love will find you.

    Niet over je SO vertellen,zeg dat je je echt niet lekker voelt en je niet ziek wil worden dus beter een dag thuis blijven dan een week.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Daar ben ik een kei in(:
    1. Doe alsof je koorts hebt door je wangen warm te wrijven of tegen de verwarming te leunen. Je hals/nek moet ook warm zijn en je voorhoofd ook!
    2. Knijp in je wangen, niet te hard, dan kleuren ze een beetje rood en lijkt het alsof je koorts hebt.
    3. Kijk moe uit je ogen, duf kijken.
    4. Een traantje kan geen kwaad (:
    5. Je stem zwak laten klinken.


    Bij mij werkt het altijd (:


    Me so good.

    Zeur de hele avond dat je je niet lekker voelt... en dan de volgende morgen blijf op bed liggen, zodat je 100 % zkr weet dat je te laat komt... dat doe ik iig dan xD

    maar of je moeder jou dan ook thuislaat blijven is de vraag

    'Mams, ik ben ziek.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    'Mams, ik ben ziek.'


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Tja, mijn moeder trapt overal in... Dus ben niet zo heel goed in smoesjes bedenken. Gewoon met een scheel gezicht je bed uitkomen, nu alvast beginnen te zeuren over klachten enzo... Misschien dat dat helpt?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    In ieder geval niet pas 's ochtends beginnen met zeggen dat je ziek bent. De avond van tevoren komt geloofwaardiger over.


    In time we hate that which we often fear.