• Bij ons zit er een bruggertje op school en die is echt superschattig.
    Hij is kei klein, en dan loopt hij daar heel stoer bij.
    Mijn bff - die trouwens HEEl groot is - roept steeds "Hij is kei schattig!"
    Nou vindt dat jongetje haar dus eng, hahaaaa.

    Wie heeft er nog meer van die schattige bruggertjes op hun school?

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 20:48 ]


    <3

    ik niet.. die bruggers bij mij zijn fucking irritant


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik zat in massterklas, toneel. en de engige twee jongens daarzo kwamen ook uit de eerste.
    nu moest ik de moeder van de ene spelen, maar hij was zoooo supper schatig.,
    dus hij zecht bij de laatste voorstelling tegen me. ''mama, hierna, spreek ik je waarschijnlijk nooit meer.''
    en nu elke dag als ik hem tegenkom., roept hij heel hard ''Elle!'' en gaat hij zwaaien., maar hij is echt enorm klein, redelijk stevig en heeft van die lange krulletjes en een babyface.
    dus me vriendin kijkt op. van mij, naar hem, van mij naar hem en weer naar mij, en schiet keihard in de lach. Zinsdien doet hij het nooit meer., ;o
    maar vandaag ging die andere jongen wel heel hard mijn naam roepen terwijl hij met zijn klas stond te wachtne op de docent., je zag heel die klas bang naar mij kijken., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Die worden steeds kleiner ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bij ons worden de bruggers met het jaar kleiner :').
    Of ik word langer maar dat betwijfel ik xD


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.

    er zitten bij mij een paar van die bruggertjes die egt onder de 1.50 zijn ofzow :S
    en dan hebben ze zo'n HUGE rugzzak xD


    A friend will never be in your way, unless you're falling down. Then they'll be there to stop you from falling…

    FOEMP schreef:
    Ik vind het wel grappig dat je eerst Hollands spreekt door 'bruggertjes' te zeggen en iets later gebruik je het woord 'kei' :'D

    Wij Brabanders zeggen ook gewoon 'bruggers' hoor ;p


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hahah ja, zo'n heeeel klein jongetje :)
    En een ander klein jongetje zat laatst stoer te doen -.-"
    "Ik had een IQ van 144 in groep 3" <-- Yeah right, rot op kleuter!
    Maar toen kreeg ik chocola en was het weer helemaal goed :'D


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    IK! Van die super schattige en kleine asiatische jongentjes! Zo sweet!


    Don't dream your life, but live your dream!

    ja, wij hebben er een die is serieus misschien net 1.30 ofzo,, hij zou zo een kleuter kunnen zijn...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    MICKEY schreef:
    ZOVEEL, ze allemaal zo schattig. En als je dan zegt dat ze schattig zijn lopen ze rood weg, adorable, haha.


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb een tweedeklasser die kleiner is dan bruggertjes en hij is te damn adorable *bloedneus* zat ik vorig jaar mee in de klas en hij is gwn damn slim en zit op het gymnasium terwijl ik zo VWO ga deon :/
    maar brugjes zijn tegenwoordig MINISCUUL! :Y)


    Even when you are drowning in a world of regret, do not cry, do not fear, you're not the only left <3

    Ikke, ikke XD


    Life is hard and then we die

    De bruggers bij mij op school zijn allemaal 16+ dus schattig niet echt nee (krul)


    -

    Puzzle schreef:
    Bij ons zijn ze echt allemaal zo fckin klein! het lijkt wel madurodam ofzo xd


    happy girls are the prettiest girls

    17 schreef:
    Nee, ik vind die bruggers verschrikkelijk o.o


    Naah, ;o hoezo ?


    Who says I can't be free.. From all of the things that I used to be?