• Heaj ik moet ff iets kwijt over mijn klas hoor.

    Nou wij hadden in de klas dus regels gemaakt en allemaal ondertekend in een zogenaamd contract.
    En vandaag hadden we dus mentoruur en hadden we wat besproken.
    Mijn mentrix vroeg aan ieder van ons of we last hadden van iemand.
    Toen zei een iemand 'Er word nog wel gescholden met kanker'(niet met kanker schelden was dus een regel).
    Toen moesten degene die nog wel met kanker scheld zijn vinger opsteken, en toen hadden we erover dat diegene het niet meer moesten doen enzo.
    Maar toen hadden we afgesproken dat diegenen Kaulo moesten zeggen ipv kanker, maar kaulo betekend toch hetzelfde als kanker??
    Dat had ik tenminste gelezen in een topic.
    En toen ging mijn mentrix verder vragen aan mensen of die last hadden van iemand.
    En toen zei een iemand ja van .... en ..... want ze hebben het steeds over Justin Bieber.(lol)
    En toen hadden we dus afgesproken dat we het niet meer met de klas over Justin Bieber moesten hebben xD!!!
    Ja ik ben dus een JB hater dus je denkt vast het is geniaal!!, maar eigenlijk best aso eigenlijk, want je mag toch zelf weten waar je fan van bent, ik bedoel ik ben een hele grote fan van Lady GaGa.
    En als ik het daarover niet mag hebben zou ik het wel best erg vinden:O.
    Maar nouja ligt het aan mij of zijn die afspraken die gemaakt zijn nogal dommig??


    You are the dream. I am the dreamer.

    Haha,
    Dat moesten ze is bij mij in de klas doen over niet Justin Bieber hebben.
    Ik en mijn bff zouden echt gek worden.


    <3

    Haha, bij mij in de klas wordt dus nooit over Justin Bieber gepraat XD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij ons in de klas doen we gewoon wat we willen (:
    Maar wij moeten 'respect voor elkaar en elkaars spulletjes hebben' zegt onze mentor altijd >.<


    Me so good.

    Ze bemoeien zich niet met ons. Wij zijn geen klas, maar clusters, en bovenbouwers.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als je bij ons over Bieber praat, word je zo'n beetje vermoord. Maar het zou lame zijn als je niet meer over je favoriete ster zou mogen praten.
    Gelukkig zijn we volwassen genoeg om ons niet aan te stellen, en besteed onze mentrix daar geen aandacht aan. We moeten het onderling maar uitvechten.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Als je bij ons over Bieber praat, word je zo'n beetje vermoord. Maar het zou lame zijn als je niet meer over je favoriete ster zou mogen praten.
    Gelukkig zijn we volwassen genoeg om ons niet aan te stellen, en besteed onze mentrix daar geen aandacht aan. We moeten het onderling maar uitvechten.

    Ja je mag er wel onderling over praten maar niet met de hele klas zeg maar, alleen met die gene die ook fan is en waarbij andere geen last hebben dan.


    You are the dream. I am the dreamer.

    Ik snap nog steeds niet waarom mensen anderen dingen gaan verbieden te zeggen :') Ik bepaal zelf wel wat ik zeg.


    In time we hate that which we often fear.

    Arrow schreef:
    Haha, bij mij in de klas wordt dus nooit over Justin Bieber gepraat XD


    None but ourselves can free our minds.

    wow, ik heb nog nooit zo'n klassenbestuur in mijn leven meegemaakt.


    No regrets, just love

    Arrow schreef:
    Haha, bij mij in de klas wordt dus nooit over Justin Bieber gepraat XD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lol, wij hebben geen regels. Behalve dan de standaard schoolregels, maar dat is logisch toch?


    Ik ben gemeen xoxo

    Bij ons in de klas hebben we ook de afspraak gemaakt dat we niet met kanker mogen schelden, maar geloof me, zo'n regel instellen werkt echt niet. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    bij ons in de klas word er alleen over Justin Bieber gesproken in een negatieve manier, maar goed daar gaat het dus niet over. Ik vind dat je mentor dat niet mag verbieden daar over te praten/daar mee te schelden want het is immers je eigen keuze. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.