Heaj ik moet ff iets kwijt over mijn klas hoor.
Nou wij hadden in de klas dus regels gemaakt en allemaal ondertekend in een zogenaamd contract.
En vandaag hadden we dus mentoruur en hadden we wat besproken.
Mijn mentrix vroeg aan ieder van ons of we last hadden van iemand.
Toen zei een iemand 'Er word nog wel gescholden met kanker'(niet met kanker schelden was dus een regel).
Toen moesten degene die nog wel met kanker scheld zijn vinger opsteken, en toen hadden we erover dat diegene het niet meer moesten doen enzo.
Maar toen hadden we afgesproken dat diegenen Kaulo moesten zeggen ipv kanker, maar kaulo betekend toch hetzelfde als kanker??
Dat had ik tenminste gelezen in een topic.
En toen ging mijn mentrix verder vragen aan mensen of die last hadden van iemand.
En toen zei een iemand ja van .... en ..... want ze hebben het steeds over Justin Bieber.
En toen hadden we dus afgesproken dat we het niet meer met de klas over Justin Bieber moesten hebben !!!
Ja ik ben dus een JB hater dus je denkt vast het is geniaal!!, maar eigenlijk best aso eigenlijk, want je mag toch zelf weten waar je fan van bent, ik bedoel ik ben een hele grote fan van Lady GaGa.
En als ik het daarover niet mag hebben zou ik het wel best erg vinden:O.
Maar nouja ligt het aan mij of zijn die afspraken die gemaakt zijn nogal dommig??
You are the dream. I am the dreamer.