• Hoi,in een topic zag ik iedereen zeggen dat het depressief voelen van ons door de pubertijd komt.

    Waarom zegt iedereen dat altijd? Hoe kommen ze daar toch bij? Het lijkt me sterk dat we ons alleen maar zo voelen omdat we pubers zijn,je kan me veel wijs maken maar dat echt niet.
    Zeker bij mij niet.

    Ik vroeg het me gewoon af.

    Even voor de duidelijkheid,ik wil niemand aanvallen ofzo. Ik wil gewoon een punt maken,we kunnen niet de pubertijd de schuld van alles geven wand het is niet de oorzaak van alles.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 16:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je hebt gewoon te veel rare gevoelens als je t mij vraagt.

    ik denk eerlijk gezegd wel dat het door de puberteit komt.. maar als ik dan volwassenen zie die heel depressief zijn vraag ik het mee ook af..


    Life is a beautiful struggle

    Omdat het zo is. Daar zijn namelijk bewijzen van denk aan onderzoeken enz.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het komt wel door de pubertijd, vooral de drang om daarbij dan ook topics aan te maken en extra te zeuren. (Niet stom bedoelt) Oudere mensen zijn soms ook depressief, alleen laten ze dat minder merken. En zijn minder vaak depressief.
    De pubertijd versterkt alles. Dit is nou eenmaal zo, je hormonen gieren door je lijf. Je ziet pas echt wat de wereld nou ECHT is. Dat is de pubertijd. In een notendop: Je leert de ware wereld nu echt pas kennen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 15:56 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    @Rickjuh en ILOVEVANITY
    Dan zit ik al mijn hele leven in de pubertijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Omdat heel je hormoonhuishouding in de war ligt (:
    En je hebt ook veel meer de neiging je met andere te vergelijken omdat je op zoek bent naar jezelf. Die vergelijking kan deprimerend werken. Je ontdekt jezelf & je verandert, en veel mensen hebben hier moeite mee (:
    En, zoals Rik zei; je ontdekt de échte wereld _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rickjuh schreef:
    Het komt wel door de pubertijd, vooral de drang om daarbij dan ook topics aan te maken en extra te zeuren. (Niet stom bedoelt) Oudere mensen zijn soms ook depressief, alleen laten ze dat minder merken. En zijn minder vaak depressief.
    De pubertijd versterkt alles. Dit is nou eenmaal zo, je hormonen gieren door je lijf. Je ziet pas echt wat de wereld nou ECHT is. Dat is de pubertijd. In een notendop: Je leert de ware wereld nu echt pas kennen.

    Inderdaad. In je pubertijd word je volwassen waardoor je lichamelijk helemaal veranderd en je hormonen je hersenen op hol doen slaan. Ze versterken gevoelens echt enorm. Kijk maar bij meisjes die menstrueren en zwangere vrouwen. Mensen zijn dan nou eenmaal humeuriger en gevoeliger. Sommigen vangen dat goed op en anderen hebben aandacht van anderen nodig om dat te kunnen verwerken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rickjuh schreef:
    Het komt wel door de pubertijd, vooral de drang om daarbij dan ook topics aan te maken en extra te zeuren. (Niet stom bedoelt) Oudere mensen zijn soms ook depressief, alleen laten ze dat minder merken. En zijn minder vaak depressief.
    De pubertijd versterkt alles. Dit is nou eenmaal zo, je hormonen gieren door je lijf. Je ziet pas echt wat de wereld nou ECHT is. Dat is de pubertijd. In een notendop: Je leert de ware wereld nu echt pas kennen.


    Precies:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ik vind het eigenlijk nogal stom dat iedereen alles wat fout gaat of wat dan ook blamet aan de pubertijd. ik bedoel, je kan ook best in de pubertijd zijn en blij zijn :D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    er komt inderdaad erg veel op je af als puber, kan soms heftig zijn hoe snel alles gaat.


    Hallo, ik ben nieuw :)

    ZeroGravity schreef:
    ik vind het eigenlijk nogal stom dat iedereen alles wat fout gaat of wat dan ook blamet aan de pubertijd. ik bedoel, je kan ook best in de pubertijd zijn en blij zijn :D

    :p true maar iedereen pakt het op zijn eigen manier op he


    Hallo, ik ben nieuw :)

    Exercitus schreef:
    @Rickjuh en ILOVEVANITY
    Dan zit ik al mijn hele leven in de pubertijd.


    Dat kan kloppen aan je leeftijd te zien.. Sommige mensen hebben het erger en langer dan anderen. Wees maar niet bang.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dat kan kloppen aan je leeftijd te zien.. Sommige mensen hebben het erger en langer dan anderen. Wees maar niet bang.

    Je bedoelt dat ik vanaf mijn,ehm even denken, 5e of zo een puber ben,laat me niet lachen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Rickjuh schreef:
    Het komt wel door de pubertijd, vooral de drang om daarbij dan ook topics aan te maken en extra te zeuren. (Niet stom bedoelt) Oudere mensen zijn soms ook depressief, alleen laten ze dat minder merken. En zijn minder vaak depressief.
    De pubertijd versterkt alles. Dit is nou eenmaal zo, je hormonen gieren door je lijf. Je ziet pas echt wat de wereld nou ECHT is. Dat is de pubertijd. In een notendop: Je leert de ware wereld nu echt pas kennen.

    Rick heeft gesproken:Y)


    Me so good.

    Gelukkig ben ik nooit een puber geweest. :p


    Hallo, ik ben nieuw :)