Rol: Guitar or Bass
Titel: A rocking vampire life? (ik heb geen idee )
Voornaam: Lunah
Achternaam: Auditore da Firenze
Volledige naam: Lunah Catherina Sophia Auditore da Firenze
Echte leeftijd: 588 (geboortedatum: 14.7.1423)
Leeftijd van transformatie: 17
Uiterlijk:
Vroeger: Lunah face
Lunah complete body
Nu: Lunah's face
Lunah's body
Omschrijving: Een normaal lichaam, totaal niet dik, maar niet te dun, normale lengte (zo rond de 1.67 cm) Beweegt erg sierlijk en is erg flexibel. Lunah heeft zwart, glazend haar met een beetje slag erin. Ze heeft vel groene ogen en volle lippen.
Karakter: Ze is niet bang van zich af te bijten. Als ze ergens het niet mee eens is, dan laat ze dat ook duidelijk horen. Muziek is alles voor haar. Ze kan alle stijlen dansen en ook alle stijlen spelen. Ze kan ook erg goed zingen, maar speelt liever gitaar. Lunah treed niet graag in het grote spotlight en heeft het niet zo op veel aandacht. Een beetje is meer dan genoeg. Ze blijft liever op de achtergrond. Een keer in de week gaat ze naar de bloedbank voor een zak bloed, want om het nou zelf uit die mensen te gaan halen, ziet ze totaal niet zitten.
Verder is Lunah erg lief, aardig, spontaan en zorgzaam, om de mensen(vampiers) die ze aardig vind. Ze is best avontuurlijk en doet graag dingen op rare plekken. Ze staat altijd klaar voor haar vrienden en zal ze ook niet laten stikken. Soms is ze wel is een beetje wild, en vooral nogal speels. Ze is ook erg slim en wijs, en denkt wel na voor ze iets doet, als er normale mensen bij zijn of belangerijke vampiers.
Extra's:
Lunah's vader was Ezio Auditore da Firenze, sluipmoordenaar. Zo is zij ook opgegroeit en gevoegd. Ze is daar altijd een natuurtalent in geweest. Na haar transformatie is ze dit gewoon blijven doen, en haar vader wist haar geheim, maar ze was enorm bruikbaar. Na vele diensten is Lunah uit Italie vertrokken en is zo (na jaren?) bij de andere meiden terecht gekomen. Nadat ze uit Italie vertrokken is, heeft ze vele studies gedaan en ook het sluipmoorden achter haar gelaten, alleen in gevallen van nood, doet zij het nog.
Gave: Zij kan haar lichaam aanpassen, haar ogen, bouw, haarlengte en kleur. Zo kan ze ook gewoon in daglicht naar buiten, zonder op te vallen.
Crush: door de eeuwen heen, alleen maar flirts, tot ze uiteindelijk Ivo ontmoet. Ivo is ook een vampier, houd van het uitgaan en van muziek. Hij is lief en aardig. Ook hij drinkt alleen bloed van de bloedbank. Eigenlijk lijkt hij veel op Lunah. Speels, Slim, Spontaan, beetje wild. Ivo is 238 jaar en ze heeft hem 2 jaar geleden leren kennen bij het uitgaan.
I hope you like it a little;)
ik heb nog nooit zoiets uitgebreids gedaan, dus ik ben trots
Laat me weten wanneer je begint
[ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 7:22 ]
~ You're original, cannot be replaced ~