• Mijn jongere broer (6j). Ga ik s'ochtends vroeg naar de keuken zegt ie tegen mij : "Ik wil een toverstok voor mijn verjaardag" ik kijk mama aan met zo'n blik van, wat zegt die nu? Zeg ik tegen hem : "Maar dat is niet echt, (naam broer)" Begint hij mij te schoppen en te doen, Ö. "Ma, dat bestaat wel, Hoe kan het dan dat Harry Potter een toverstok heeft?" Gooosh, hij bleef maar zagen. Eigenlijk is het mijn eigen schuld, ik heb ervoor gezorgd dat hij Harry Potter leuk vindt én nu gelooft ie het ook nog.. & weet je hij doet altijd alsof hij een toverstok vast heeft en roept dan verschillende spreuken : Petrificus Totalus, Expecto Patronum... Noem maar op --' .

    Moest er even uit... Ookal iets gelijkaardigs meegemaakt?
    :Y)

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 20:33 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Iemand ging een blikje naar mijn hoofd gooien
    toen ontweek ik dr
    toen ging ik naar dr toe
    duwde haar
    zei dat ze normaal moest doen
    en nu gooit ze broodkorsten naar mee.
    hoe zielig ben je dan met eten gooien.
    ze is ouders als ik


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    We maakten mijn broertje wijs dat we hem 'ziek gingen opmaken' zodat hij thuis kon blijven. Uiteindelijk hebben we met rode lippenstift stippen op zijn hoofd gezet zodat het leek alsof hij de mazelen had, maar die had hij al eens gehad. We vonden het zó leuk om hem op te maken, dat we ook zinj lippen deden stiften. Hij vroeg wel waarom we zijn lippen deden opmaken, maar we zeiden dat het erbij hoorde. Toen we heb ook ogenschaduw opdeden, zeiden we dat we hem een blauw oog gingen maken (';
    Hij geloofde het, en uiteindelijk was hij opgemaakt en had hij rode stippen op zijn gezicht, lol. Hij was wel boos, maar wat doet een 7 jarig ventje tegen zijn grote zussen? ;p

    We hebben hem ook (pas geleden) eens een BH aangedaan :x Hij zelf vond het grappig, en liep er mee rond door het huis. We gaven hem ook nog mijn 18 cm hoge stiletto's (we hebben dezelfde maat) en toen gaven we hem ook nog een Gucci tas. Lol. (nee, hij is niet verwijfd, maar hij vond het interessant ^^)
    Maar toen hij dus erachter kwam dat we hem hadden gefilmd, had hij de BH's van mij en mijn zus uit het raam gehangen..
    Grrrrr.
    De hele straat kon meegenieten..:x


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    We maakten mijn broertje wijs dat we hem 'ziek gingen opmaken' zodat hij thuis kon blijven. Uiteindelijk hebben we met rode lippenstift stippen op zijn hoofd gezet zodat het leek alsof hij de mazelen had, maar die had hij al eens gehad. We vonden het zó leuk om hem op te maken, dat we ook zinj lippen deden stiften. Hij vroeg wel waarom we zijn lippen deden opmaken, maar we zeiden dat het erbij hoorde. Toen we heb ook ogenschaduw opdeden, zeiden we dat we hem een blauw oog gingen maken (';
    Hij geloofde het, en uiteindelijk was hij opgemaakt en had hij rode stippen op zijn gezicht, lol. Hij was wel boos, maar wat doet een 7 jarig ventje tegen zijn grote zussen? ;p

    We hebben hem ook (pas geleden) eens een BH aangedaan :x Hij zelf vond het grappig, en liep er mee rond door het huis. We gaven hem ook nog mijn 18 cm hoge stiletto's (we hebben dezelfde maat) en toen gaven we hem ook nog een Gucci tas. Lol. (nee, hij is niet verwijfd, maar hij vond het interessant ^^)
    Maar toen hij dus erachter kwam dat we hem hadden gefilmd, had hij de BH's van mij en mijn zus uit het raam gehangen..
    Grrrrr.
    De hele straat kon meegenieten..:x
    Omg jouw broertje. x')
    Geweldig!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Omg jouw broertje. x')
    Geweldig!

    haha, hij is strontvervelend maar heeft wel humor (:


    Me so good.

    DanceFLOOR schreef:
    Iemand ging een blikje naar mijn hoofd gooien
    toen ontweek ik dr
    toen ging ik naar dr toe
    duwde haar
    zei dat ze normaal moest doen
    en nu gooit ze broodkorsten naar mee.
    hoe zielig ben je dan met eten gooien.
    ze is ouders als ik

    Onéeeh, ;x


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    xSnoepjex schreef:
    We maakten mijn broertje wijs dat we hem 'ziek gingen opmaken' zodat hij thuis kon blijven. Uiteindelijk hebben we met rode lippenstift stippen op zijn hoofd gezet zodat het leek alsof hij de mazelen had, maar die had hij al eens gehad. We vonden het zó leuk om hem op te maken, dat we ook zinj lippen deden stiften. Hij vroeg wel waarom we zijn lippen deden opmaken, maar we zeiden dat het erbij hoorde. Toen we heb ook ogenschaduw opdeden, zeiden we dat we hem een blauw oog gingen maken (';
    Hij geloofde het, en uiteindelijk was hij opgemaakt en had hij rode stippen op zijn gezicht, lol. Hij was wel boos, maar wat doet een 7 jarig ventje tegen zijn grote zussen? ;p

    We hebben hem ook (pas geleden) eens een BH aangedaan :x Hij zelf vond het grappig, en liep er mee rond door het huis. We gaven hem ook nog mijn 18 cm hoge stiletto's (we hebben dezelfde maat) en toen gaven we hem ook nog een Gucci tas. Lol. (nee, hij is niet verwijfd, maar hij vond het interessant ^^)
    Maar toen hij dus erachter kwam dat we hem hadden gefilmd, had hij de BH's van mij en mijn zus uit het raam gehangen..
    Grrrrr.
    De hele straat kon meegenieten..:x


    Hahahaa, ik zou hem allang vermoord hebben dan... :') Gooosh, wat moeten die mensen dan wel niet denken als ze die BH's zien hangen, Ö.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    unrealistic schreef:
    (...)

    Hahahaa, ik zou hem allang vermoord hebben dan... :') Gooosh, wat moeten die mensen dan wel niet denken als ze die BH's zien hangen, Ö.

    En ik heb ook nog eens zéér knappe en leuke buurjongens O;
    Die lachten allemaal toen ze het zagen en complimenteerden mijn broertje over het ophangen van onze BH's..
    O.o
    Mijn zus en ik hebben hem met boeken bekogeld en toen heeft ie ze na een dag eraf gehaald.. >.<


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    En ik heb ook nog eens zéér knappe en leuke buurjongens O;
    Die lachten allemaal toen ze het zagen en complimenteerden mijn broertje over het ophangen van onze BH's..
    O.o
    Mijn zus en ik hebben hem met boeken bekogeld en toen heeft ie ze na een dag eraf gehaald.. >.<

    Oneeh, wat erg! Ghhhr, Broers éh! Wat moet je ermee :')


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    lijkt me irritant maar ook wel sgattig


    i have a busy life

    Wat skattieg ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    -Kucht-
    Toen de eerste Harry Potter film uitkwam, en ik 6 jaar was, pakte ik mijn bezem en deed ik alsof ik er op kon vliegen.
    Maar in de film zeiden ze heel droog; "Op" , zodat de bezem vanzelf in je hand zou vliegen.
    Je wilt niet weten hoelang ik keihard in mijn kamer "op!" heb lopen schreeuwen :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zolang hij geen 'avada kedavra' gaat roepen is het oke :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Dat klinkt best wel grappig. x]
    ff denken, nee niet dat ik weet, mijn zusje is wel irritand; =.=

    Language schreef:
    -Kucht-
    Toen de eerste Harry Potter film uitkwam, en ik 6 jaar was, pakte ik mijn bezem en deed ik alsof ik er op kon vliegen.
    Maar in de film zeiden ze heel droog; "Op" , zodat de bezem vanzelf in je hand zou vliegen.
    Je wilt niet weten hoelang ik keihard in mijn kamer "op!" heb lopen schreeuwen :3

    Hahahaa, wél dat heeft hij nog niet geprobeerd, maar dat zal nog wel komen,; denk ik. (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ohmygaskarth schreef:
    Zolang hij geen 'avada kedavra' gaat roepen is het oke :Y)

    Inderdaad, straks werkt het nog ;x. (ok, dat klonk een beetje raar)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':