• Ik heb de laatste tijd heel vaak hoofdpijn ( zoals nu ) maar morgen heb ik maar 2 uur les en dan moet ik al super vroeg op om dat het 3 kwartier fietsen is.
    Dus vroeg ik aan mijn moeder of ik dan een dagje thuis mocht blijven en toen zei ze dat ik me niet zo aan moet stellen.
    hebben jullie dit ook weleens. ?


    ailoveejoee.

    Nee, mijn moeder is daar veel te lief voor x)


    Felix

    Ik moet half dood gaan voor ik thuis mag blijven :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ik moet half dood gaan voor ik thuis mag blijven :Y)

    Ja, ik dus ook.


    ailoveejoee.

    Ik heb niet heel vaak last van hoofdpijn, maar toch wel met enige regelmaat. Maar, ik mag blijf gewoon thuis als ik echt geen zin heb of echt veel te moe ben om naar school te gaan. Hoofdpijn of niet.. :') Maarja, dat is een voordeel van niet meer leerplichtig zijn xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik mag niet thuisblijven als ik even hoofdpijn aan,
    gelukkig kan ik nephuilen en doen alsof ik slaap en doe ik alsof ik koorts heb (A)
    en dus ben ik gisteren en vandaag thuisgebleven en vandaag ook (:


    Me so good.

    Nee, ik ben eigenlijk nooit ziek en als ik dan hoofdpijn heb ga ik altijd gewoon naar school omdat ik me thuis na het uitslapen zo weer verveel. ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zelf nooit thuisblijven. x]
    Haat het om lessen en taken te moeten inhalen.

    Maar hoofdpijn tijdens de les heb ik wel vaker in de winter. Door mijn kaakoperatie kan ik niet goed tegen koude, en ik moet daar iedere ochtend doorfietsen. En dan zijn de klassen ook nog eens slecht verlucht omdat niemand de raam wil openen omdat het koud is. Nja, geen ze geen ongelijk, het is daar slecht geïsoleerd en die verwarmingen staan op de verkeerde momenten op.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    reyon schreef:
    Ik moet half dood gaan voor ik thuis mag blijven :Y)


    Shoganai i ne~

    Jup, ga bewijzen van naar school tot ik niet verder dan 3 stappen kan lopen en dan door mijn knieën zak. of als ik koorts heb. (Dus bijna nooit) anders meot ik gewoon naar die stomme school (Ziet er uit als een gevangenis xD)


    Love sheds light one the darkest of times

    misschien te weinig slaap?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik mag alleen thuisblijven als ik moet overgeven of verhoging heb. En dat gebeurt me bijna nooit...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.