ja oke, maar toch...
ik heb trouwens ook mn bijnaam te danken omdat ik goed duits spreek, en th luister
Nou dan, bijnamen horen erbij, iedereen heft er een. Wij kennen dus ook zo'n holbewoner (jongen ja, met overtollig haar) en die noemen we allemaal Jezus :'DDDD [/flauw]
Maar wat ik bedoel te zeggen, de ene staat bekend omdat die fan is van Tokio Hotel, de ander heeft dat met Linkin Park, en weer een ander heeft achtelijk veel puisten, weer iemand anders, zoals ik, wordt zuurstok genoemd omdat hij/zij met alle kleuren van de regenboog in het haar loopt. Like, accept it, boeiend.
Pesten, daar geld hetzelfde voor. De een wordt hierom gepest, de ander omdat hij/zij enorm lelijk is.
Als je eenmaal een pikpunt ben pakken ze je toch wel, Tokio Hotel fan of niet. *hoeft niet meer naar de universiteit voor studie psychologie* :'DDDD
Het klink misschien heel lullig, maar diegene die gepest worden hebben vaak iets over zich, wat hem of haar een makkelijk doelwit maakt. Als je al zo langs een groepje loopt van, oh nee straks pesten ze me met Tokio Hotel o.o zal dat sneller gebeuren dan wanneer je achloos langhuppelt, met genoeg zelfvertrouwen.
Like, je kunt er zelf ook heel veel aan veranderen. Is het pesten eenmaal echt begonnen is het ja, soms, al te laat.
Als je langer met pesterijen omgaat, zoals ik, zul je zien dat het bijna altijd dezelfde soort meiden of jongens zijn die gepest worden. Dat zit er om een één of andere reden gewoon in. Heel raar, maarja de mens is raar.