• Ik vroeg me af hoe jullie beginnen aan een verhaal, of een hoofdstuk schrijven...
    En weet je dan al voordien wat je gaat schrijven of vind je het ter plaatse uit? (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Bij mijn eerste story had ik eens een droom die ik had opgeschreven, en daar ben ik toen uit voortgegaan.
    Bij mijn tweede story kreeg ik gewoon het idee en dat heb ik toen uitgebreid op papier gezet, en toen ben ik begonnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou jah, eerst had ik ook een 'droom' zeg maar die ik toen eeen beetje begon uittewerken enzo.

    maar, ik denk dat het wel handig is dat je weet waar het een beetje overgaat en wat je ongeveer wilt doen, dan kan je later gewoon verder werken enzo ;)


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Je begint sowieso met een goed idee, en een beetje een ruime vorm van de verhaallijn.
    En dan ga je gewoon schrijven naar aanleiding van die verhaallijn, en verzin je er dingen bij of haal je dingen weg etc. :')


    Hope goes lost but never dies.

    Ik bedenk altijd dingen voordat ik ga slapen en dat schrijf ik vaak kort op. Dan ga ik slapen en kijk ik de volgende dag naar wat ik heb bedacht.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Reticent schreef:
    Ik bedenk altijd dingen voordat ik ga slapen en dat schrijf ik vaak kort op. Dan ga ik slapen en kijk ik de volgende dag naar wat ik heb bedacht.


    Kill them with kindness.

    Ik heb een idee, gewoon in mijn hoofd, en dat gaat zich langzaam vormen enzovoort. Tot er echt details komen en alles. Als ik het dan besluit uit te schrijven, dan begin ik gewoon en dan werk ik een beetje van gebeurtenis naar gebeurtenis en wat er dan net in me op komt.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Oké, dit gaat heel dom klinken.

    Altijd voordat ik ga slapen dan sluit ik mijn ogen en dan fantaseer ik gewoon een beetje, dit word meestal uiteindelijk een heel verhaal, daar zijn mijn 3 verhalen uit ontstaan, elke avond doe ik dit en zo komt er elke dag een nieuw stukje online, nou ja bijna elke. Het komt ook wel is voor dat ik droom over mijn verhaal alleen ben ikzelf meestal dan de hoofdpersoon, roflmao. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik stop in al mijn story's een beetje van mezelf, of van mijn leven in Reality. Daardoor kan ik ook sneller iets verzinnen en inspiratie doen. (: Ik zeg er natuurlijk niet bij wát ik van mezelf in een story heb geplaatst maar zo heb je heel vaak inspiratie. Bij mij dan.

    En om die dingen vorm ik een verhaal over iets wat mij leuk lijkt.


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Bij mij is het gewoon BOEM idee!


    Felix

    Als ik een idee heb ga ik meestal de ruime verhaallijn uitdenken en opschrijven als een soort samenvattig. Dan begin ik met schrijven en komen de details. Soms verzin ik opeens ook wat en veranderd mijn verhaallijn een beetje..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Soms is het spontaan. Maar ik heb ook vaak dat ik 's avonds in bed lig en ik ga fantaseren, of dromen, en ik stop er veel van míjn realiteit in.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Geen idee eigenlijk, het zit opeens in mijn hoofd.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Soms krijg ik gewoon een idee(heel grof), van wat ik wil. Dan als ik in bed lig, voor ik ga slapen, denk ik dat een beetje uit, zodat ik wat preciezer weet wat ik wil.
    Dan zoek ik de volgende dag namen bij de karakters(zo nodig), en dan bedenk ik me hoe ik wil dat ze er uit zien(of zoek op MM, hou daarvan). En dan begin ik met schrijven. :3
    En dan steeds voor ik ga slapen denk ik het verhaal verder uit, en krijg ik soms nieuwe ideeën die ik weer verder uit werk.
    :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Je krijgt een idee, en dat werk je uit (nerd)


    Me so good.

    Zorro schreef:
    Ik heb een idee, gewoon in mijn hoofd, en dat gaat zich langzaam vormen enzovoort. Tot er echt details komen en alles. Als ik het dan besluit uit te schrijven, dan begin ik gewoon en dan werk ik een beetje van gebeurtenis naar gebeurtenis en wat er dan net in me op komt.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.