• ik ga denk ik een nieuwe story beginnen en heb al een proloog gemaakt en als je dat leest zou je dan een abo nemen?

    Ik hoor mijn prada hakken tikken op de stoep. Zoals gewoonlijk kijkt iedereen op als ik voorbij loop. Logisch als je de dochter bent van de directeur van een groot mode bedrijf. Ik moet opschieten, Het zomer-feest van Stratford is eigenlijk al begonnen. Ja vraag me niet waarom mijn ouders nou precies hier wilden gaan wonen, Als ik vroeg of we naar een van de grotere steden gingen verhuizen zeiden ze dat het beter voor me was als ik in een rustige stad op zou groeien dan in New York. insane. Ik geef toe dat ik verwend ben but who cares. Ik pak mijn gloednieuwe Iphone uit mijn peperdure gucci tas en kijk hoe laat het is. 12.13 geeft het ding aan. Ik moet echt doorlopen. Snel druk ik op het oversteek knopje en wacht ongeduldig. Als het licht op groen springt stap ik stevig door. Opeens hoor ik getoeter en zie een zwarte Range Rover steeds dichter bij komen. Ik voel de auto zacht tegen mijn taile aankomen en laat mijn Iphone op de straat vallen. Dat wordt weer een nieuwe. Haastig stapt er iemand uit en komt op me aflopen. De jongen kijkt me met twee mooie bruine ogen bezorgd aan. 'gaat het?'



    en? lijkt het je wat??

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:16 ]


    Kill them with kindness.

    jaaah, ik ga dan lezen (:


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Lijkt me leuk ;D

    Meld even als je hem activeert?

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:21 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    zou het zekker proberen ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''