• ]Legends
    Vanuit de middeleeuwen zijn er vier jonge mensen blijven bestaan. Het was voor hen onmogelijk om te sterven, maar ze zijn ook niet helemaal levend. Ze blijven allen voor eeuwig zestien en ze kunnen er niets aan veranderen. Het is een vloek van een oude heks van hun tijd. Ze waren volgens de vrouw de uitverkorenen voor het wat hen te wachten stond. Ze lokte de kinderen mee naar haar kleine huisje en ze gaf hen een toverdrankje. Nadat de kinderen het drankje dronken, veranderen ze. Ze werden terug naar hun huisjes gestuurd door de oude heks met één opdracht. De kinderen kregen allemaal een andere opdracht die ze moesten vervullen voordat het volle maan werd. Na maten de kinderen zich begonnen te focussen op hun opdracht, hoe meer ze begonnen te beseffen dat ze geen pijn meer voelde. Eén van hen kwam in zo'n gevaar dat hij dood had kunnen gaan, maar er gebeurde niets. De kinderen vervullen allemaal hun opdracht en ze krijgen een geschenk mee van de oude heks, voor in de toekomst. Ze krijgen allemaal kracht over een element mee. Ze moeten zorgen dat ze wereld wordt geredt, maar niemand mag weten over hun ''speciale'' kracht.


    Wizards
    De kinderen komen, na jaren lang zwerven door de tijd, terrecht op Hogwarts. Ze worden gezien als gewone kinderen. Ze kunnen meedraaien zoals de rest dat doet, zolang ze maar niets vertellen over hun krachten. Professor Dumbledore komt erachter dat de kinderen iets achterhouden en hij zorgt dat hij erachter komt. Hij is blij met het feit dat deze kinderen bij hem op school zitten, omdat hij tovernaars en heksen zoals hen kan gebruiken in de strijd tegen [Weetiknogniet].
    Maar er blijft slechts één belangrijke feit ongezien en onopgemerkt. De kinderen zijn geen kinderen uit het heden, zo gedragen ze zich ook niet.


    Rollen
    # Legende die ingedeeld wordt bij Slytherin, kracht: Vuur - jongen
    # Legende die ingedeeld wordt bij Ravenclaw, kracht: Lucht - meisje
    # Legende die ingedeeld wordt bij Hufflepuf, kracht: Water - jongen
    # De andere pak ik lekker zelf. (:
    # Leerlingen van Hogwarts, verschillende afdelingen

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam *:
    Toverstok:
    Uiterlijk **:
    Patronus:
    Titel?
    Extra:

    * : Ze komen uit de middeleeuwen, dus kom alsjeblieft niet aan met namen zoals: Miley, Mandy of Hayley. Dat gebruikten ze toen nog niet!
    **: Ze komen uit de middeleeuwen, dus het zijn geen popsterren. Dit mogen wel popsterretjes zijn, maar zorg dan dat de foto een beetje normaal is, niet met allerlei special effects enzo.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol:Legende die ingedeeld wordt bij Slytherin
    Voornaam:Mourin
    Achternaam:Addley
    Volledige naam:Mourin Addley
    Toverstok:Walnoot, van 32.4 cm met als kern puur drakenbloed
    Uiterlijk:Mourin is een lange jongen, met redlijk wat spieren. hij heeft zwart haar, wat altijd wilt alle kanten op staat en mooie grijze ogen. daarbij onbreekt het kleine moederflekje op zijn kin nooit. als hij lacht, heeft hij altijd twee aanstekelijke keltjes in zijn wangen. ook heeft hij altijd een heel klein aantrekkelijk lachje op zijn mond staan. maar hij lacht nooit echt uitbundig.
    Patronus:Poolvos
    Titel?sorry, zwaar slecht in., ;x
    Extra: Mourin is een ontzettend creatieve jongen die redelijk op zichzelf is. Hij heeft totaal geen consentratie vermogen en krijgt daarom nooit iets mee van de lessen omdat hij dan waarschijnlijk zit te tekenen. Mourin heeft zich nooit van iets of iemand, iets aangetrokken en is altijd snel boos.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:15 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Meisje, Ravenclaw - Met het element lucht
    Voornaam: Louise
    Achternaam: Smith
    Volledige naam: Elizabeth Louise Smith
    Toverstok: Meidoorn, 20.7 centimeter, redelijk buigzaam en als kern een feniksveer.
    Uiterlijk: Louise is een leuk meisje om te zien, ze heeft een normaal postuur en is zo rond de 60 kilo, ook heeft ze een normale lengte en is ze rond de 1.70. Louise heeft een redelijk hartvormig gezicht waar haar blonde lokken soepel omheen vallen. Groene amandelvormige ogen worden omringd door redelijk wat donkere wimpers. Van zichzelf heeft ze een rode blos op haar wangen en heeft ze behoorlijk volle lippen. Louise heeft een ietwat dikkere neus, maar veel kan dat haar niet schelen. “Niemand is perfect.” Zegt ze dan. Persoon op de foto is Amanda Bynes.
    Patronus: Een lammetje.
    Titel? What is the future going to bring us? En ja, ik weet dat ik slecht ben in het verzinnen van titels. (:
    Extra: Louise is een behoorlijk slim meisje die zich niet snel laat beetnemen. Dit betekend niet dat ze meteen een nerd is, want eigenlijk heeft ze er nooit echt moeite voor gedaan. Ook is ze erg zorgzaam en schiet ze graag mensen te hulp als het nodig is. Heel erg sportief is Louise niet, ze moedigt de spelers veel liever aan, dan zelf te sporten. Ook vind ze het leuk om te lezen, is ze een jongensgek en erg goed in het schoolvak bezweringen en toverdranken.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:47 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mag ik Legende die ingedeeld wordt bij Ravenclaw, kracht: Lucht - meisje
    invullen?:Y)


    Ik heb hem al ingevuld(krul)

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:22 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Legende die ingedeeld wordt in Ravenclaw.
    Voornaam: Helena
    Achternaam: Astoria
    Volledige naam: Helena Catherine Desirée Astoria
    Toverstok: Abura, 30,8 cm met als kern de staartveer van een Vuurvogel
    Uiterlijk: Lange zwarte glanzende haren, lichte roomkleurige huid, en heldere blauwe ogen als de hemel. Best klein en een slank lichaam, wat haar heel licht maakt. Daardoor kan ze heel ver springen. Ze heeft een lachend gezicht en mensen zien haar vaak als schattig. Maar dat maakt haar ook heel knap.
    Patronus: Adelaar
    Extra: Ze houdt er niet van als mensen verdrietig zijn en probeert ze dan ook altijd op te beuren. Ze lijkt heel klein en tenger, maar kan heel goed zelf voor haar opkomen. Ze heeft altijd haar eigen mening klaar en laat zich niet beinvloeden of chanteren door anderen. Ze is heel slim en dat is ook waarom ze in Ravenclaw is ingedeeld. Ze maakt makkelijk vrienden, maar kan er niet tegen als mensen haar haten. Dan wilt ze meteen weten waarom diegene haar haat. Het maakt haar niet uit in welke afdeling of van welke afdeling mensen zijn. Ze gaat altijd af op iemands karakter.

    Ik hoop dat het duidelijk is en ik een rolletje in je verhaal krijg. Het lijkt me echt een suuper verhaal en ook heel origineel. Dit had ik nog niet ergens anders gelezen. Lucht is ook een van mijn lievelingselementen en dat is waarom ik deze rol heb gekozen.

    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal,

    Xx(K)


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Adora schreef:
    Rol: Legende die ingedeeld wordt in Ravenclaw.
    Voornaam: Helena
    Achternaam: Astoria
    Volledige naam: Helena Catherine Desirée Astoria
    Toverstok: Abura, 30,8 cm met als kern de staartveer van een Vuurvogel
    Uiterlijk: Lange zwarte glanzende haren, lichte roomkleurige huid, en heldere blauwe ogen als de hemel. Best klein en een slank lichaam, wat haar heel licht maakt. Daardoor kan ze heel ver springen. Ze heeft een lachend gezicht en mensen zien haar vaak als schattig. Maar dat maakt haar ook heel knap.
    Titel: Let all your worries fly and begin a new flight...
    Patronus: Adelaar
    Extra: Ze houdt er niet van als mensen verdrietig zijn en probeert ze dan ook altijd op te beuren. Ze lijkt heel klein en tenger, maar kan heel goed zelf voor haar opkomen. Ze heeft altijd haar eigen mening klaar en laat zich niet beinvloeden of chanteren door anderen. Ze is heel slim en dat is ook waarom ze in Ravenclaw is ingedeeld. Ze maakt makkelijk vrienden, maar kan er niet tegen als mensen haar haten. Dan wilt ze meteen weten waarom diegene haar haat. Het maakt haar niet uit in welke afdeling of van welke afdeling mensen zijn. Ze gaat altijd af op iemands karakter.

    Ik hoop dat het duidelijk is en ik een rolletje in je verhaal krijg. Het lijkt me echt een suuper verhaal en ook heel origineel. Dit had ik nog niet ergens anders gelezen. Lucht is ook een van mijn lievelingselementen en dat is waarom ik deze rol heb gekozen.

    Ik ben heel benieuwd naar je verhaal,

    Xx(K)


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Oeps, srry, bij de tweede heb ik er nog de titel bijstaan:Y)


    Wie zijn eigen weg gaat, kan niet worden ingehaald...

    Rol: Legende die ingedeeld wordt bij Ravenclaw, kracht: Lucht
    Voornaam: Mary
    Achternaam: Cornwallis
    Volledige naam : Mary-Rose Cornwallis
    Toverstok: Haagbeuk, 26 cm, kern Drakenhartenbloed
    Uiterlijk: Mary is een mooi meisje met bruine ogen en volle roze lippen. Ze heeft lang haar, dat ze half opgestoken draagt. Ze is rond de 1.70 m lang. Ze heeft volle donkere wimpers van zichzelf. Ze draagt geen make-up, omdat ze dat van vroeger uit niet gewent is. Wel denkt iedereen dat ze make-up draagt, omdat haar wimpers zo mooi zijn.
    Patronus: Feniks
    Titel? A secret from the past.
    Extra: Lily voelt zich voorkomen thuis in het heden. Ze kan zich goed aanpassen aan het hele gebeuren. dat komt mede door dat ze zo slim is.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:40 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wanneer begin je? :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Moby schreef:
    Wanneer begin je? :'D


    Als ik alle rollen heb. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Legende die ingedeeld wordt bij Ravenclaw, kracht: Lucht - meisje
    Voornaam: Mariléne
    Achternaam: Bolair
    Volledige naam *: Mariléne roselyn Bolair
    Toverstok: 28 cm, eikenhout met een veer van een raaf in de kern.
    Uiterlijk **: Mariléne Roselyn Bolair heeft een slank figuur, en grijs groene ogen. verder heeft ze lange blonde golvende haren.
    Patronus: Raaf
    Titel?: -
    Extra: Mariléne houdt van paardrijden, omdat ze dan rustig kan nadenken en tot rust kan komen. Verder heeft ze geen familie, ze is opgegroeid bij een oude vrouw, die haar lang verzorgd heeft, totdat ze voor zichzelf kon zorgen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:55 ]

    Rol: Leerling uit Gryffindor
    Voornaam: Kim
    Achternaam: Bingley
    Volledige naam: Kim 'Mary' Bingley
    Toverstok: Walnoot als houtsoort, haar uit de staart van een feniks als kern en de toverstok is 22 cm lang en erg goed voor spreuken met vuur.
    Uiterlijk: Een mooie jongedame is Kim zeker weten. Kim heeft kort en krullend platinablond haar met bijpassende goudbruine ogen. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze heeft een blanke huid die snel gebruind is in de zomer. Ze heeft volle rode lippen zonder ook maar één keer een lippenstift te hebben aangeraakt. Kim heeft een slank tot mager postuur en draagt vaak mooie rode jurken.
    Patronus: Leeuw
    Titel? Don't trust anything you see.
    Extra: Kim zit in Gryffindor vanwege haar moed, vriendelijkheid en ridderlijkheid.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Rol: Legende die ingedeeld wordt bij Hufflepuf, kracht: Water - jongen
    Voornaam: Henry
    Achternaam: Smiths
    Volledige naam *: Henry Jonathan Smiths
    Toverstok: 27 cm, Eik, Kern van een hertengewei
    Uiterlijk **: Henry Henry is een knappe jongen om te zien. Zijn blonde haar zit altijd door de war, en alle meisjes vinden dat erg sexy. Zijn groene ogen zijn onweerstaanbaar. Henry is 1.76 m, want in de Middeleeuwen waren de mensen kleiner. Henry is een nette jongen en houdt er neit van om in een rommelige kamer te slapen. Het liefst zou hij de kleding van vroeger dragen, maar omdat hij nu niet meer in de Middeleeuwen is, draagt hij het liefst een witte blouse en een spijkerbroek. Henry heeft een litteken op zijn schouder, want vroeger heeft hij een keer gevochten met een ridder. Henry is absoluut een knappe jongen om te zien.
    Patronus: Vos
    Titel? ---
    Extra: Henry vindt het maar een rare boel in het heden, alle technische apparaten, hij snapt er niets van! Henry is erg geinteresseerd in de kunst, en houdt erg van tekenen en schilderijen maken. Verder houdt Henry erg van zwemmen, waarvoor hij elke ochtend om 6 uur zijn bed uitgaat om te zwemmen. Henry vindt leren niet zo leuk, hij gaat het liefst keten met wat vrienden. Ook is Henry verslaafd aan boterbier, wat nogal grappige momenten veroorzaakt als hij dronken is.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:31 ]


    Me so good.

    Rol: Leerling Ravenclaw
    Voornaam: Lily
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam *: Lily-Mary Johnson
    Toverstok: Meidoorn, 26 cm, Haar van een terzieler
    Uiterlijk **: Lily is 1,70 lang en heeft een slank postuur. Ze heeft volle wimpers, maar dat komt mede door de laag mascara die zij er elke dag opsmeert. Ze is dol op jurkjes, dus elk moment dat ze dat lelijke gewaad niet aan hoeft trekt ze een jurkje aan.
    Patronus: Lynx
    Titel? A secret hidden in the past.
    Extra: Lily is eigenlijk best wel rebels, dus mensen vragen zich vaak af waarom ze in godsnaam in Revnclaw is geplaatst. Mensen vergeten vaak dat ze een heel slim meisje is.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Meisje van Ravenclaw, maar anders kan je me ook een gewone leerling maken, wat jij wilt.
    Voornaam: Elizabeth
    Achternaam: Parker
    Volledige naam *: Elizabeth Vera Mia Parker
    Toverstok: Haar toverstok is van kersenhout en is 28 centimeter lang, de inhoud is eenhoornhaar.
    Uiterlijk **: Elizabeth heeft prachtig, witblond golvend haar. Haar gezicht is prachtig in evenwicht met haar helder, blauwe ogen.Ze maakt haar ogen meestal op met wat mascara en oogschaduw. Ze heeft een fijne neus en mooie, roze lippen. Ze heeft afgelijnde kaakbeenderen en een afstekende scherpe kin, maar dat maakt haar gezicht alleen nog maar mooier. Haar lichaam is slank, maar ze heeft nog steeds de vrouwelijke vormen waardoor ze een mooi zandloper figuur verkrijgt. Op school draagt ze altijd netjes haar uniform. Maar buiten de muren van Hogwarts doet ze meestal kleding aan die haar gewoon comfortabel zitten en waar zij zich fijn in voelt.[/url]
    Patronus: Haar patronus is een zwaan
    Titel? Ik ben hier best slecht in
    Extra: Ze is een verlegen meisje, meestal loopt ze met haar hoofd gebogen en knikt ze alleen maar. Ze heeft een soort van zangerige stem die je amper hoort, omdat ze weinig zegt.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 18:59 ]


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na