• Haai :D
    Ik verveel me echt heel erg dus ik heb echt zin om stories te lezen
    Ik lees HP verhalen en ieder ander verhaal met Fantasie erin
    Dump het maar hier met een samenvatting en ik ga wel kijken :D


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    To be trusted is a greater compliment than being loved

    Sinds dat Lina aanwezig was in Hogwarts, waren de leerlingen gespannen. Het was deels haar aanwezigheid en de manier waarop zij leefde. Voor mensen was het alsof het een kind van de duivel was. Ze deed nooit iets verkeerd, maar in de ogen van iedereen was het alsof ze ook nooit iets goed deed. Het was ook deels haar band met Severus Snape. Alsof de twee zielsverwanten waren, kon iedereen de band tussen de twee voelen. Ze keken met lust naar elkaar, alsof ze elkaar ieder moment van de dag nodig hadden. Tegelijk leken ze ook twee gezworen vijanden, alsof ze elkaar elk moment konden vermoorden, de hele dag lang.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Even heaven is hell without you.
    Aimée Zabini en Draco Malfoy merken dat ze meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap. Dit lijkt goed te gaan, totdat er onverklaarbare dingen gebeuren in Aimées leven. Draco is erg afwezig, terwijl Aimée hem juist nodig heeft. Op het moment dat alles weer goed lijkt te zijn, loopt het weer helemaal fout. Het lot van Aimée is ingewikkelder dan Draco ooit had kunnen voorzien.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hi, I'm Lily,
    Lily (Maria) Sharp.
    I'm 16 years old,
    Jarig op 8 augustus.
    Ik heb zwarte ogen en zwarte halflange haren.
    Ik woon bij mij tante en oom.
    I even don't know my parents,
    I don't know if they're death, or still alive
    Ik ga dit jaar voor het vierde jaar naar Hogwarts,
    and I love it there.
    Ik zit in Slytherin.
    I'm fullblood.
    (Mijn oom en tante vertelde me dit, zij zijn ook volbloed)
    My patronus is a doe
    In Dutch: Een hinde
    My best friend is Draco Malfoy,
    I guess, you know him already.


    Warning:
    No Griffindor accept, if you are a Griffindor, you have to accept Slytherin!
    If you can't read English very well, you'd better not read this story!


    Klik!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Claire Tonkin lijkt een gewone heks te zijn. Een volbloed heks dat wel, ze heeft het naar haar zin thuis en is behoorlijk verwend. Maar de dag waarop er dan eindelijk een brief door de brievenbus gleed veranderden alles. Van haar ouders zou ze moeten omgaan met mensen die ze niet mocht. Nu, 5 jaar nadat ze de brief kreeg leek alles nog erger te worden.

    Voldemort word steeds machtiger en krijgt steeds meer dingen in zijn greep. Net zoals Claire haar ouders, trouwe dooddoeners van hun heerser. Wat als Claire gedwongen word net zoals hun te worden, samen met haar rivaal – niemand minder dan Draco Malfoy – zal Claire doodsangst uit slaan of is ze trots? Zelfs Claire weet hier het antwoord niet op.





    Nadat iedereen vorig jaar op Finn na zijn examen heeft gehaald op William McKinley High zijn er dringend nieuwe leden nodig in de Glee club. Samen met Will Schuester gaat Finn opzoek naar nieuwe leden.

    May Parker, hoofdcheerleader en dit jaar Junior heeft ook nog een ander talent, een talent wat haar ouders liever geheim willen houden. May wil het liefst in Glee club om haar zangtalenten te laten zien aan iedereen, maar wanneer haar ouders het verbieden heeft May geen andere keus dan het achter zich te laten en zichzelf weer te concentreren op het cheerleader zijn. Maar wat als Finn, een jongen waar ze al wekenlang een crush opheeft haar probeert over te halen?


    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 17:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hp story ;D

    Dé oorlog was voorbij, eindelijk was de Tovenaarswereld en Dreuzelwereld Voldemortloos. Velen rouwden om hun doden en anderen vierden dan weer feest, ze zongen verscheidene liederen en bij het heffen van hun glas riepen ze allen in koor: "Op Harry Potter De Jongen Die Bleef Leven!" Terwijl Dié Jongen Die Bleef Leven samen met zijn beste vrienden op een bankje zat bij De Grote Zaal in Zweinstein; In zijn gedachten beleefde hij de voorbije verschrikkelijke uren langzaam opnieuw....


    The Way It Ends ~Harry Potter.


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    The war of Quizlet

    het is geen harry potter verhaal

    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mudblood [DM]

    Lynn Teard is een modderbloedje. Dat word haar vanaf de zweinsteinexpress al genadeloos ingefluisterd. Ze word ermee getreiterd, gepest en erom betoverd. Wanneer de sorteerhoed haar indeeld bij Slytherin, is er grote opschudding. Ze hoort er niet bij, ze is geen zwadderaar en dat zal ze nooit worden.
    Maar wat als misschien wel de machtigste zwadderaar voor haar valt?
    En wat als een grote - duistere - kracht er alles aan doet en beide aan stukken te scheuren?


    Wear a necklace of rope, side by side with me