• Echt waar. Ik voel me zo anders dan iedereen.
    Als of ik een verantwoordelijk heb die niemand anders heeft, niet dat ik weet welke. x]
    Ik voel me echt een speciaal mens, gheh. ;$
    Wel, omdat ik altijd heel anders reageer, abnormaal klein ben, alles zielig vind, niets lust, extreem veel water drink, bang ben voor sommige schilderijen, veel mensenkennis heb,..

    Voelen jullie je ook speciaal? [a']
    Tell me why.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 21:34 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Mijn huisarts noemde me ooit een ijskonijn en een apart geval, telt dat ook? (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eerder niet helemaal ,dan speciaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iedereen is anders, dus niemand is echt speciaal.


    -

    IIk ben ook heel klein, haat bijna alles en iedereen, en ik ben bang van rotte pattaten! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    iedereen is speciaal, omdat niemand gelijk is. en iedereen die anders is zou dan speciaal zijn...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik voel me eigelijk niet speciaal.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ook soms dan. Omdat ik op sommige vlakken veel serieuzer ben dan mijn vrienden, maar andere waar zij dan serieus over zijn -zoals wie gaat met wie etc- interesseren mij dan geen zak. Of ik wind me op over onrecht, waarvan anderen niet eens weten dat het onrecht is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    iedereen is speciaal maar ik ben vooral erg speciaal omdat een nog onhandiger iemand dan ik(bijna) niet kan bestaan(A)en omdat ik alles in een heel ander licht zie(nerd)


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik denk dat iedereen zich wel speciaal voelt, want iedereen is ook speciaal. Iedereen heeft weer andere dingen wat zo typisch aan hem/haar is (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben speciaal (:
    Joehoeee ;p


    Me so good.

    Soms voel ik me wel speciaal, maar af en toe denk ik dat ik net als de rest ben...


    Our perspective only changes when we change our position.

    Iedereen is speciaal(krul)


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dat heb ik dus ook altijd! Dan is het net alsof ik hier met een doel ben en dan weet ik niet waarom.
    En ik heb ook dat ik aan vanalles denk en daardoor is mijn hoofd nogal eens een zooitje -ik krijg het er bijna nooit uit-.
    Maar tegelijkertijd heb ik ook het idee dat ik veel te gevoelig ben en ik voel me ook heel snel gekwetst en kan heel snel van stemming wisselen. En dan vraag ik me weer af of het anders zijn wel positief is, maar op de een of andere manier is er altijd iets wat kriebelt, wat me heel vrolijk maakt, waarodor ik een heel vrolijk persoon ben. En dan voel ik me heel speciaal om het idee dat ik mezelf vrolijk maak x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben speciaal, omdat ik gevochten heb om mijn leven terug te krijgen. En omdat dat me gemaakt heeft tot wie ik nu ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    omdat ik altijd heel anders reageer, abnormaal klein ben, alles zielig vind, niets lust, extreem veel water drink, bang ben voor sommige schilderijen, veel mensenkennis heb.
    Spreekt voor zich 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?