• SORRY HIJ KOMT NIET MEER!

    Speciaal omdat ik niet tussen 2 kan kiezen ga ik er nog een BF van Georg bijdoen!

    xMichKaulitz, is het goed als ik jouwn BF maak of mag ik van jouwn BF maken KimCupCake?

    Speciaal omdat ik niet tussen 2 kan kiezen ga ik er nog een BF van Georg bijdoen!

    xMichKaulitz, is het goed als ik jouwn BF maak of mag ik van jouwn BF maken KimCupCake?

    Doe mij maar als BF

    BF van?

    Vriendin Georg:



    Tekstje:

    heej boyz en girlz ik ben Marisha maar my friens call me Mar^^ ik hou van muziek maar maak zelf geen, mensen zeggen dta ik een mooie stem heb maar daar geloof ik niet zo in, ik zou graag leren gitaar spelen aleen heb ik daar geen tijd voor oomdat ik best wel druk in de model buisness ben:) ik hou niet van mensen die zich zelf beter vinden of mensen die arogant zijn. zelf ben ik iemand die voor zichzelf opkomt maar een bitch ben ik niet:)

    xxx Mar


    okeej

    hier is foto:

    http://i219.photobucket.com/albums/cc181/letsburnthishousedown/Brookelle%20Bones/BrookelleBones.png


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    of doe maar vriendin andreas


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Jaah maar de rest past het niet aan -.-


    Ik heb niks van leeftijd er in staan dus jah


    Live life limitless.

    heey <3
    dankjee voor de rol (A)
    ik ben echt helemaaaal bly ! xD
    xX. michelle!

    Zou k als het kan BF Bill/Tom mogen zijn? Alleen als het kan en anders gewoon wat ik opgegeven had? En anders als je me daar ook niet voor wilt hebben heb ik pech gehad! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Btw.You promised me dat ik die rol kreeg van Tom :(

    Maar weeral zal ik mijn goed hart laten zien en niet boos zijn (A).Mah de volgende is vooor MIJ!!!!
    X3

    Jaah Okay, je krijgt de rol! De hoofdrol dsus! Vul dan ff de dingen in wil je lieford <3

    Owh dank je so, so, so, so, so, mutch voor de rol! Ik bn weeral helemaal happy!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Okay da's niet ^^

    ARGGGG !!

    BEN ALWEER TE LAAT >=[



    ps. waneer maak je de proloog van het verhaal van gister lieverd <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    I ben er aan bezig schatt <3