• Serena neemt haar vier beste vriendinnen mee naar New York, Ze denken dat het een echte meiden vakantie word,Alleen Serena heeft het heel anders geplant.
    De vier meiden staan een voor een oog in oog met hun aller grootste idool en liefde,
    Hoe heeft Serena dit allemaal geregeld? Ik zal het je vertellen, Serena haar vriend is Bill Kaulitz,Hij heeft het allemaal geregeld. Maar zouden de meiden het wel leuk vinden en wat als je boos worden?
    Je leest het allemaal hier in All You Need Is Love...

    Goed verhaal?
    Slecht verhaal?
    Moet ik volgends jou nog wat aan passen?




    Wat heb ik nodig kwa infomatie,
    Serena Speel ik zelf. Vriend Bill Kaulitz.
    Vriendin 1 Rouge/Florènce Asenova/Crush Tom Kaulitz.
    Vriendin 2 OneVoice/Liz Evan Stewart/Crush Adam G. Sevani.
    Vriendin 3 TheDarkness/Helena Avalia Gronnicks Chrush/ Georg Listing.
    Vriendin 4
    Hebben jullie nog voorkeur voor andere rollen?



    Naam:
    Doopnaam/Tweede naam:
    Achternaam:
    Volledigenaam:
    Leeftijd:
    Kleur Ogen:
    Kleur Haar:
    Broer(tje)/Zus(je):
    Vader/Stiefvader:
    Moeder/Stiefmoeder:
    Band met je ouders/Stiefouder:
    Band met je Broer(tje)/Zus(je):
    Karakter:
    Hobbies:
    Extra zoals piercings/Tatoo's:
    Crush:
    Foto: Van Jou Personage en je Crush

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 17:04 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Groen is Beschikbaar.
    Rood is Onbeschikbaar.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Kom op anders zijn ze weg!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik begin er aan (;


    Forlife.

    Naam: Florènce
    Doopnaam/Tweede naam: ze is niet gedoopt, ofso.
    Achternaam: Asenova
    Volledigenaam: Florènce Asenova.
    Leeftijd: 22
    Kleur Ogen: Groen.
    Kleur Haar: Zwart.
    Broer(tje)/Zus(je): Ze heeft een tweelings zus Freya, maar haar haar is blond en ze lijken niet op elkaar. en een klein broertje, Mattheo.
    Vader/Stiefvader: De naam bedoel je? Hmm. Frank Asenova.
    Moeder/Stiefmoeder: Stiefmoeder, Sofa Mc gregor.
    Band met je ouders/Stiefouder: Ze heeft een hele goede band met haar vader, maar met de stiefmoeder kan ze het niet echt vinden.
    Band met je Broer(tje)/Zus(je): Met haar tweelingszus is ze twee handen op 1 buik, maar met haar broertje, die 7 is, gaat het wat minder, misschien door het grote leeftijdsverschil.
    Karakter: Ze heeft een best vurig karakter, als je haar niet goed behandeld. Wie haar geen respect geeft, krijgt er geen terug. Ze is voor derest best lief & behulpzaam en heeft hele droge humor.
    Hobbies: Florènce speelt Gitaar en piano, maar ze houdt heel veel van uitgaan, ze is een echt feestbeest en een best grote zuiplap ook.
    Extra zoals piercings/Tatoo's: Ze heeft een Lippiercing -zelfde als Tomk-,maar aan de andere kant. een tattoo op haar heup namelijk true till death en ze heeft een tattoo in haar nek daar staat er een Diamand en op haar pols staat er een ster.
    Crush: Hmm, mag Tom? of moet hij onbekend zijn?
    Foto: Florènce Foto Crush, als Tom mag, doe ik Tom. Anders geef ik je nog wel naam & foto.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 13:52 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Naam: Liz
    Doopnaam/Tweede naam: Evan
    Achternaam: Stewart
    Volledigenaam: Liz Evan Stewart
    Leeftijd: 18 jaar
    Kleur Ogen: Bruin
    Kleur Haar: Bruin
    Broer(tje)/Zus(je): Woont samen met haar oudere broer: Logan, 24 jaar.
    - Ouders zijn gescheiden
    Vader/Stiefvader: John. Is er vandoor met een jongere versie en Liz heeft sinds haar 4 jaar niets meer van haar vader gehoord.
    Moeder/Stiefmoeder: Helen. Is alcohol-verslaafd en in meer dronken dan nuchter. Op Liz haar 14e verjaardag heeft Logan haar in huis genomen voor er echt iets erg ging gebeuren met haar door hun dronken moeder.
    Band met je ouders/Stiefouder: Nu weinig tot geen contact. Liz wilt doodgraag haar vader zoeken, maar weet niet waar te beginnen.
    Band met je Broer(tje)/Zus(je): Ze kijkt heel hard op naar haar broer. Je kan wel zeggen dat ze een goede band hebben.
    Karakter: Flapuit, uitdagend, droge humor, ze laat tonen dat ze hard is maar diep vanbinnen breekt ze snel, vrienden komen altijd voor, als ze iets wilt, gaat ze ervoor.
    Hobbies: Muziek, uitgaan.
    Extra zoals piercings/Tatoo's: /
    Crush: Tom Kaulitz ofc.
    Foto: Liz: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6511743/tumblr_lf7bphjfQF1qft6u0o1_500_large.jpg?1295740885

    Hoop dat je er wat aan hebt (:


    Forlife.

    Onevoice schreef:
    Naam: Liz
    Doopnaam/Tweede naam: Evan
    Achternaam: Stewart
    Volledigenaam: Liz Evan Stewart
    Leeftijd: 18 jaar
    Kleur Ogen: Bruin
    Kleur Haar: Bruin
    Broer(tje)/Zus(je): Woont samen met haar oudere broer: Logan, 24 jaar.
    - Ouders zijn gescheiden
    Vader/Stiefvader: John. Is er vandoor met een jongere versie en Liz heeft sinds haar 4 jaar niets meer van haar vader gehoord.
    Moeder/Stiefmoeder: Helen. Is alcohol-verslaafd en in meer dronken dan nuchter. Op Liz haar 14e verjaardag heeft Logan haar in huis genomen voor er echt iets erg ging gebeuren met haar door hun dronken moeder.
    Band met je ouders/Stiefouder: Nu weinig tot geen contact. Liz wilt doodgraag haar vader zoeken, maar weet niet waar te beginnen.
    Band met je Broer(tje)/Zus(je): Ze kijkt heel hard op naar haar broer. Je kan wel zeggen dat ze een goede band hebben.
    Karakter: Flapuit, uitdagend, droge humor, ze laat tonen dat ze hard is maar diep vanbinnen breekt ze snel, vrienden komen altijd voor, als ze iets wilt, gaat ze ervoor.
    Hobbies: Muziek, uitgaan.
    Extra zoals piercings/Tatoo's: /
    Crush: Tom Kaulitz ofc.
    Foto: Liz: http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6511743/tumblr_lf7bphjfQF1qft6u0o1_500_large.jpg?1295740885

    Hoop dat je er wat aan hebt (:


    Ik heb net even naar de foto's van jou en Rouge gekeken en heb op basis van de meisjes die op de foto staan,Tom bij Rouge geplaatst.
    Heb je mischien nog een andere Crush in gedachten?
    Die ik bij jou kan plaatsen?

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 14:08 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dankje voooor de rol.(flower)


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankje meiden ik ben heel blij met jullie aanmeldingen!
    Ik heb er nog Twee over mensen meld je vlug aan anders zijn ze weg.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rouge schreef:
    Dankje voooor de rol.(flower)


    Geen dank :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    Dankje meiden ik ben heel blij met jullie aanmeldingen!
    Ik heb er nog Twee over mensen meld je vlug aan anders zijn ze weg.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oh geen probleem hoor (;

    Crush: Adam G. Sevani. Acteur.
    http://stupidcelebrities.net/wp-content/adam_g_sevani_71408_1.jpg

    <3


    Forlife.

    Naam: Helena
    Doopnaam/Tweede naam: Avalia
    Achternaam: Gronnicks
    Volledige naam: Helena Avalia Gronnicks
    Leeftijd: 22
    Kleur Ogen: Lichtblauw
    Kleur Haar: donkerbruin
    Broer(tje)/Zus(je): Alexandro, 4 jaar.
    Vader/Stiefvader: Alix,een gokverslaafde dronkaard.Zit vaker op café dan dat hij thuis is.
    Moeder/Stiefmoeder: Lyn,een computerverslaafde vrouw. Ook zij is er bijna nooit voor Helena en Alexandro.Ze is altijd op chatsites met andere bezig.
    Band met je ouders/Stiefouder: De band tussen Helena ne haar ouders is slecht,ze haat het als ze bij hen moet zijn. Ze haat het als haar moeder weer zo klef doet en haar een knuffel wil geven.
    Band met je Broer(tje)/Zus(je): Alexandro is als een zoon voor Helena,ze kan niet zonder hem en is er altijd voor hem. Ze verzorgt hem en helpt hem met school.
    Karakter: Ze is een aardige meid met een sterkt en goed hart.Ze staat altijd klaar voor anderen. Ze is meestal vrolijk,maakt graag grapjes en vind het gewoon geweldig om leuke dingen te kunnen doen met haar vriendinnen. Ze is er altijd als je wilt uithuilen of je verhaal kwijt wilt,ze staat altijd voor je klaar.Ze kan niet tegen liegen of bedriegen en doet het dus zelf ook niet. Een geheim is bij haar altijd veilig.
    Hobbies: Helena speelt basgitaar en houd van acteren en zingen.
    Extra zoals piercings/Tatoo's: Ze heeft een tatoo op haar arm van een kolibrie
    Crush: Georg Listing
    Foto: Helena ,Crush Georg Listing Als ik Georg mag ten minste. Anders zorg ik wel voor een andere

    TheDarkness schreef:
    Naam: Helena
    Doopnaam/Tweede naam: Avalia
    Achternaam: Gronnicks
    Volledige naam: Helena Avalia Gronnicks
    Leeftijd: 22
    Kleur Ogen: Lichtblauw
    Kleur Haar: donkerbruin
    Broer(tje)/Zus(je): Alexandro, 4 jaar.
    Vader/Stiefvader: Alix,een gokverslaafde dronkaard.Zit vaker op café dan dat hij thuis is.
    Moeder/Stiefmoeder: Lyn,een computerverslaafde vrouw. Ook zij is er bijna nooit voor Helena en Alexandro.Ze is altijd op chatsites met andere bezig.
    Band met je ouders/Stiefouder: De band tussen Helena ne haar ouders is slecht,ze haat het als ze bij hen moet zijn. Ze haat het als haar moeder weer zo klef doet en haar een knuffel wil geven.
    Band met je Broer(tje)/Zus(je): Alexandro is als een zoon voor Helena,ze kan niet zonder hem en is er altijd voor hem. Ze verzorgt hem en helpt hem met school.
    Karakter: Ze is een aardige meid met een sterkt en goed hart.Ze staat altijd klaar voor anderen. Ze is meestal vrolijk,maakt graag grapjes en vind het gewoon geweldig om leuke dingen te kunnen doen met haar vriendinnen. Ze is er altijd als je wilt uithuilen of je verhaal kwijt wilt,ze staat altijd voor je klaar.Ze kan niet tegen liegen of bedriegen en doet het dus zelf ook niet. Een geheim is bij haar altijd veilig.
    Hobbies: Helena speelt basgitaar en houd van acteren en zingen.
    Extra zoals piercings/Tatoo's: Ze heeft een tatoo op haar arm van een kolibrie
    Crush: Georg Listing
    Foto: Helena ,Crush Georg Listing Als ik Georg mag ten minste. Anders zorg ik wel voor een andere




    Dankjewel voor je aanmelding :'),En natuurlijk mag je Georg :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik heb nog 1 rol over mensen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Onevoice schreef:
    Oh geen probleem hoor (;

    Crush: Adam G. Sevani. Acteur.
    http://stupidcelebrities.net/wp-content/adam_g_sevani_71408_1.jpg

    <3


    Helemaal perfect dankjewel nu kan ik hem erbij zetten.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.