• Ik belde zo mijn ex vriend om hem tepesten zo, en opeens gaf hij zijn moeder en zij ze iets en ik had daar op geantwoord en opeens zei ze zo 'Chiaraaa jij bent het!" ik zo van uuh what? ik had toch sarah gezegt. dus ik zei ' Nee ik ben sarah' en zij zei zo 'Nee want alleen jij praat zo.' Ik dacht in me eigen fack jonggee waarom moet ik zo anders praten dan andere mensen. Ik praat zo echt anders maar ze verstaan me wel maar met een andere accent. die accent vind ik echt kut. ;s

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 23:00 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En waarom pest je hem dan :'DD?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik snap het niet helemaal... Ben ik nou zo dom? XD

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 23:01 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    KirstenSnaps schreef:
    En waarom pest je hem dan :'DD?

    Omdat hij een facking playboy is en mij met een andere nummer stuurt en hij denkt dat ik het niet weet dat hij het is maar dat weet ik dus wel (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laska schreef:
    (...)
    Omdat hij een facking playboy is en mij met een andere nummer stuurt en hij denkt dat ik het niet weet dat hij het is maar dat weet ik dus wel (;
    Dan zeg je hem waar het opslaat, zeg je hem dat je kwaad bent, je hem een loser vindt en wilt dat hij je met rust laat. En als hij dat niet doet, dan doe je gewoon aangifte. Nu zijn jullie gewoon aan elkaar aan het trekken en doen jullie precies hetzelfde bij elkaar. Klinkt misschien een beetje gemeen hoe ik dat nu zeg, maar goed is het in ieder geval niet als jij er ook op zo'n manier mee omgaat. Dan gooi je enkel je eigen ruiten in.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dan zeg je hem waar het opslaat, zeg je hem dat je kwaad bent, je hem een loser vindt en wilt dat hij je met rust laat. En als hij dat niet doet, dan doe je gewoon aangifte. Nu zijn jullie gewoon aan elkaar aan het trekken en doen jullie precies hetzelfde bij elkaar. Klinkt misschien een beetje gemeen hoe ik dat nu zeg, maar goed is het in ieder geval niet als jij er ook op zo'n manier mee omgaat. Dan gooi je enkel je eigen ruiten in.

    Maar ik ging ook vragen dat hij me klepje wou komen brengen van mijn gsm zijn achterkant want die ligt ook nog bij hem. Enjaa ik snap je mening wel hoor. (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse