• Ken jij 'm nog? De áller áller eerste Nintendo? (Deze dus) Nou wees maar jaloers, want die heb ik nog altijd. Met het spelletje super mario bros. (Deze) En ik heb dat ding al zo'n beetje heel m'n leven en hij komt uit 1980 ofzo.
    Nu had een vriend van mij allemaal andere spelletjes voor die Nintendo en een controller kunnen krijgen en ik mocht ze hebben. Ik ben nu echt helemaal over the top blij. OMG. Want ik had 2 controllers, eentje deed het nog gewoon goed en eentje had een raar wieltje dat niet meer werkte. En hij had er dus nog eentje van de eerste soort, die dus wel normaal zijn. (Deze) Dus wees maar heel jaloers enzo, want het is gewoon super gaaf.

    Voor de mensen met interesse, dé 1980 Super Mario Bros is ook online te spelen als game: http://www.mariospelletjes.com/mariobros.html

    Maar toch op zo'n oud ding blijft altijd leuk. ;d

    >Ik ken trouwens ook al die geheime trucjes enzo, omdat ik het al heel m'n leven speel. ;3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 22:21 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb sinds 2 maanden de nintendo 64.
    En ik heb echt van die oude spellen als Mario party, zelda, mario kart enzovoort.
    Dat ding is veel leuker dan de wii(krul)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 22:24 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Die heeft m'n nichtje in Turkije ook (:
    Dat Mario spel is echt geniaal (;
    Nog steeds het leukste van allemaal.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Not jealous. Heb hem zelf ook nog (krul)


    -

    Genius schreef:
    Not jealous. Heb hem zelf ook nog (krul)

    Fuck you, ik dacht ik ben even uniek enzo, naaah. D:


    *insert philosophical cringe expression here*

    Genius schreef:
    Not jealous. Heb hem zelf ook nog (krul)


    SLOAN.

    Niet jaloers eigenlijk, want ik heb hem zelf ook nog, haha.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Fuck you, ik dacht ik ben even uniek enzo, naaah. D:

    Mhuaua (duivel)


    -

    Die heb ik ook nog hier liggen =)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oooh, dat is leuk! Mijn buurjongen had ook altijd de nintendo 64, ook behoorlijk oud dacht ik. Met zo'n hele oude Mario erop. Dat vond ik ook zo geweldig om te spelen. Mario ownt! :'D

    Wij hebben een Gameboy Advance (cat)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    hahah dat is vet 8D
    Ik heb een emulator voor de nintendo64 op m'n pc en nu kan ik mario kart spelen _O_


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik probeerde dat spel te spelen en eerst schrok ik me dood van het geluid dat uit mijn boxen kwam, vervolgens bakte ik niks van dat spelletje :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn zusje had die. Ik heb zo'n ouderwets Sega ding, met twee spelletjes, I luf it. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had altijd zo'n draagbaar kastje met zo'n toets in de vorm van een kruis? En daar kon je dan spelletjes op spelen x) Oja, dus zo'n oude draagbare Nintendo. Maar dan van een B-merk x)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 23:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat was vroeger mijn leven. Nu heb ik de Xbox 360, dus I'm not jealous (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.