• Oke, een vriendin van mij zeurt altijd dat ze geld te kort heeft ze krijgt 200 euro per maand. van de moeder en als ze eten moet halen en ze krijgt 50 euro dan vraagd haar ma het wissel geld niet terug. Ik bedoel oke prima maar ze hoeft in de vingers te knippen en ze krijgt alles en dan nog zeuren dat ze geen geld heb. en een baan wild ze niet want daar is ze te lui voor en ze wil elke zaterdag bezopen thuis komen. echt ik irriteer me er aan gewoon!


    Some angels have no wings.

    Ok dat is inderdaad stom. Ik snap dat je je irriteert,zeker als je bedenkt dat er mensen zijn met echt weinig geld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ah, heel herkenbaar & heel irriterend.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat is echt veel geld o.O Met alle respect, maar wat een verwend nest :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin zei op 22 jan 2011 - 20:39:

    Dat is echt veel geld o.O Met alle respect, maar wat een verwend nest .



    Ze is ook echt verwend.. vindt ik zelf ook.


    Some angels have no wings.

    Mapangarapin schreef:
    Dat is echt veel geld o.O Met alle respect, maar wat een verwend nest :X


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Das mooi haar probleem, zou ik zeggen. Die gaat nog wel kennis maken met het klappen van de zweep :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha dat klinkt zo herkenbaar x'D


    -

    Dat is haar probleem toch? Ik snap dat je je eraan irriteerd, maar als zij uiteindelijk op eigen benen moet staan zal ze toch wel merken dat ze het altijd heel goed heeft gehad. Ze komt er nog wel achter (=.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik herken dit. ik heb ook zo'n vriendin. Het is echt een schat, maar ze zegt altijd direct dingen zoals elkaar cadeautjes ( van < 5 euro) kopen, af omdat ze het zogezegd niet breed heeft thuis, nu haar moeder van haar vader gescheiden is. En dat vind ik allemaal niet erg, dat begrijp ik, ware het niet dat ze zich altijd ladderzat drinkt op fuiven en haar geld verder verspilt aan dingen zoals make-up en juwelen ofzo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    serieus ik irriteer me ookxD


    i have a busy life