• Om het mail-probleem een beetje te vergeten heb ik vandaag een weblog systeem geprogrammeerd.

    Hij is zo goed als klaar (alleen de meldingen moeten nog even goed gezet worden).

    Hoop dat jullie het leuk vinden en mochten er suggesties zijn dan hoor ik het graag :D

    Voor degenen die niet precies weten wat een weblog is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Weblog

    Het is een soort dagboek/logboek dus :)

    [edit]
    Blijkbaar is de naam blog duidelijker dan weblog. Ik zal dat even aanpassen (Y)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Dit is mijn signature...

    Als ik zeg ik snap er niks van o.O [/blond] moet je me het wel uitleggen!! lijkt me logisch o.O

    Man man man, hoe word dat met jou met school straks schat?! Oke volgnes mij kan je daar gewoon stukjes opzetten, zolas hoe je dag was, wat je voelt wat je met anderen wil delen..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    weblog is gwn iets wat op andere site's een blog word genoemd^^.

    oke mag je ook een stukje van je toekomstige serie er opzetten?

    Ik vraag me af hoe je weet dat er iemand op heeft gereageerd,,, of moet je om de 5 seconden gaan kijken of er iemand een reactie heeft opgezet,,,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    weblog is gwn iets wat op andere site's een blog word genoemd^^.


    Dus kun je ook zown vragenlijst maken, die anderen kunnen invullen?


    I want my bloody cheese now!^^

    Schat ik weet Anneli stuurde me er een pb'tje over,, ik hb maar 4werkschriften en wiskunde si pas binnen in oktober!! x'D


    *He's the one.

    Schat ik weet Anneli stuurde me er een pb'tje over,, ik hb maar 4werkschriften en wiskunde si pas binnen in oktober!! x'D

    Ik mag jou zo niet, ik moet volgende week al een verslag inleveren voor mijn schoolexamen(WElk ik pas over 3 jaar heb)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik mag jou zo niet, ik moet volgende week al een verslag inleveren voor mijn schoolexamen(WElk ik pas over 3 jaar heb)


    dat hebben wij geeneens een schoolexamen,,o.O x'D


    *He's the one.

    (...)

    dat hebben wij geeneens een schoolexamen,,o.O x'D

    Zijn jullie nu al begonnen met school?!


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)

    dat hebben wij geeneens een schoolexamen,,o.O x'D

    Nee jij niet, echt ik ga nog es naar belgie emigreren1


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Doe dat ik vang je wel op dan x'D


    *He's the one.

    (...)
    Zijn jullie nu al begonnen met school?!

    Ik wel, maar liefords.. ik zit nou met gevaar voor eigen leven een topic vol te spammen!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik wel, maar liefords.. ik zit nou met gevaar voor eigen leven een topic vol te spammen!x'D

    ow ja,,, Gelukkig begin ik op 1 september! (puh)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    haha das waar Siham kreeg er eentje BTW en ook eentje op het gezamelij van haar nicol en Julia x'D dt kint is pist of op Bomm!! x'D zit ze op msn haar voledig uit teschelden en dat zegt ze allemaal aan mij x'D


    *He's the one.

    haha das waar Siham kreeg er eentje BTW en ook eentje op het gezamelij van haar nicol en Julia x'D dt kint is pist of op Bomm!! x'D zit ze op msn haar voledig uit teschelden en dat zegt ze allemaal aan mij x'D

    Ik vidn dat laag, Bomm is aardig.:Y)(Dat ik dat ooit nog zou zeggen)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.