• Ja, ik had daarnet een heel naar schuldgevoel door zegmaar dat gesprek met mijn moeder (zie topic), waardoor ik geen zin meer had om te schrijven en helemaal chagrijnig was.
    Maar nu kreeg ik een reactie op iets wat ik iemand had gevraagd/geschreven. Een artiest, waar ik heel erg tegen opkijk zegmaar. En nu ben ik weer helemaal vrolijk, omdat zijn antwoord zo lief was. En nu heb ik weer helemaal zin om te schrijven. Eigenlijk best wel erg. Hoe erg ik me dan ook niet probeer te laten invloeden door mensen om me heen, soms gaat dat gewoon vanzelf (met dat beinvloeden bedoel ik dus de ruzie met mijn moeder, en haar humeur naar mij toe :'D).

    Waar worden jullie weer vrolijk van als je bijvoorbeeld echt een pesthumeur hebt door een ruzie of conflict ofzo?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2011 - 14:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Muziek luisteren. (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Lieve berichtjes van vrienden enzo. Mijn vrienden beuren me altijd op. =D
    En internet helpt ook. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Danger Days van My chemical Romance slaagt daar steeds wel in :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Is toch juist goed dat je opgevrolijkt kan worden? Het is ook niet leuk dat je dan maar chagrijnig blijft.
    En bij mij moet je maar net de juiste woorden zeggen, dan kan ik wel weer opgevrolijkt worden. Je moet vooral niet tegen mij gaan zeuren van: 'Doe niet zo cchagrijnig'.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mapangarapin schreef:
    Is toch juist goed dat je opgevrolijkt kan worden? Het is ook niet leuk dat je dan maar chagrijnig blijft.
    En bij mij moet je maar net de juiste woorden zeggen, dan kan ik wel weer opgevrolijkt worden. Je moet vooral niet tegen mij gaan zeuren van: 'Doe niet zo cchagrijnig'.
    Ghehe ja is ook super fijn. Nee met dat laatste van 'door mensen laten beinvloeden, bedoelde ik eigenlijk nog de ruzie met mijn moeder -niet helemaal duidelijk neergeschreven-. Haha nee, als mensen dan tegen mij 'doe niet zo chagrijnig' zeggen word ik daar ook niet echt vrolijker van nee :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Pickwick schreef:
    Muziek luisteren. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Muziek, koffie en een leuk verhaal.


    It's time to be happy again.

    Door mijn friends <3

    Soms wil muziek, of een leuk verhaal ook helpen. n_n


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gewoon het verstrijken van de tijd (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'