• Ik heb echt al de hele week constant buikpijn. Ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed. In de ochtend is het niet zo erg, maar hoe meer het avond wordt hoe erger het wordt. Ik dwing mezelf altijd geen paracetamol te nemen, omdat dat nooit helpt bij mij. Het kan niet van ongesteldheid zijn, want daar ben ik alweer 2 weken vanaf en ik ben niet onregelmatig. ;x
    Dus, ben ik ziek offuh... Weet iemand wat het is?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Buikgriep? Nee, dan ga je overgeven. Ik dacht meteen aan ongesteldheid, want dat had ik vroeger ook altijd zo. Misschien blinde darm ontsteking? Ga anders naar de dokter, want het is niet normaal om altijd buikpijn te hebben. Beterschap alvast (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Misschien heb je te veel stress, of misschien eet je regelmatig iets verkeerds? :$
    Ik weet niet veel van medische dingen, maar ik denk dat je het beste naar een dokter kunt gaan.;)
    Sterkte ermee!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Spain schreef:
    Buikgriep? Nee, dan ga je overgeven. Ik dacht meteen aan ongesteldheid, want dat had ik vroeger ook altijd zo. Misschien blinde darm ontsteking? Ga anders naar de dokter, want het is niet normaal om altijd buikpijn te hebben. Beterschap alvast (:

    Dankje ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    FlowerRain schreef:
    Misschien heb je te veel stress, of misschien eet je regelmatig iets verkeerds? :$
    Ik weet niet veel van medische dingen, maar ik denk dat je het beste naar een dokter kunt gaan.;)
    Sterkte ermee!


    Daankj ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn vriendin had dat dat ook, ze is naar de dokter geweest. Niet lachen! ze had een spastische darm. Daar krijg je gewoon pillen voor en dan gaat het gewoon over.
    Mijn advies: ga naar een dokter!
    stertke!

    xXNoNameXx schreef:
    Mijn vriendin had dat dat ook, ze is naar de dokter geweest. Niet lachen! ze had een spastische darm. Daar krijg je gewoon pillen voor en dan gaat het gewoon over.
    Mijn advies: ga naar een dokter!
    stertke!

    Als ik het mag vragen, wat is precies een spastische darm? Want het klinkt heel eng. ;$


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hm, zoiets had ik ook, en toen was er iets geknapt of in die richting xd.
    Ik probeer je niet bang te maken nu ofzo! (:
    Maar, ga mss even naar de dokter (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik zou zeggen buikgriep, daar moet je niet per se voor overgeven, dat is gewoon een bijeffect die sommigen hebben.
    Maar je moet misschien je eetgewoontes eens nagaan. Eet je genoeg fruit en vezels? Daar zit meestal ook een groot punt.
    Dokter is ook een makkelijke oplossing. Beterschap. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Weet het niet, maar in ieder geval veel beterschap!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Als ik het mag vragen, wat is precies een spastische darm? Want het klinkt heel eng. ;$
    dat je lichaam op bepaalde eten heel gevoelig reageert


    Today will be Girl's Day party with you~

    Had ik ook eens. Ben toen naar ziekenhuis geweest (:


    -

    Appendicit?
    Mijn broer had het 2 weken serieus zo erg dat hij niet meer recht kon staan. We waren op tijd naar spoed want het was zó erg dat de chirurg zoiets ergs nog niet had gezien en hadden we een dag later geweest, had die er misschien niet meer geweest! =S
    Ik wil je niet bang maken, hoor! xD Gewoon waarschuwing voor moest het langer duren want dokters zeggen gewoon buikgriep en hun onderzoek is vast gesteld, terwijl ze zo wel doden op hun geweten kunnen hebben, een onderzoekje is er voor hen toch altijd te veel aan!
    Probeer eens een dafalgan, het is degoutant, maar misschien werkt het wel... Neem het 's morgends.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Geen idee. Misschien beter naar de dokter gaan als het niet beter wordt. Veel beterschap!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    dat heb ik ook, alleen ik heb een darmsyndroom :X

    Blindedarmmontsteking?
    -geen idee hoor-

    beterschap,
    ik heb zelf ook buikpijn, maar ik weet de reden, haha;p


    Me so good.