• Ik ging met Sang-Yi(vriendin) naar de stad. Lopen we zo de Bart Smit in en wat zien we daar: Hannah Montana spullen, kussens met haar gezicht erop, poppen, cd's en much more. Logisch dat dat kind 65 mil per jaar verdient. Nou en toen gingen we verder lopen en toen zagen we spullen met Zac Efron's hoofd erop, nou dan weet je wel dat je bij de HSMafdeling bent beland.
    Lopen we zo naar de Bristol, want ik wilde leuke schoentjes passen. Ja hoor, weer de HSMafdeling! Lopen we verder en toen riep Sang-Yi: Kathy allemaal THspullen.

    Kennelijk is het niet zo moeilijk om geld te verdienen. Ik ga ook shirts met mijn kop verkopen, dan verdien ik ook miljoenen.

    Precies en dan ben ik de eerste die er een koopt xD.. wel even melden via PB als de merchandise de verkoop ingaat aub xD:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    oke x]

    O, O ,O! Je moet het ook aan mij melden, want ik ben fan van joe :'D En ik koop het 1e shirt na Kirsten XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Jippie ik word dan miljoenair :]

    Ze make allemaal gebruik van tokio hotel om geld te verdiene ((de winkels dan)) ik vind da ze maar in een paar winkels spullen van hun mogen verkopen ((met goedkeuring)) en voor de rest op hunne shop op het internet...want nu ga iedereen en elke winkel er gebruik van make en tokio hotel is al meer een merk aan het worde -_- en das fucked up

    hahaha jaa xD
    ze doen er tegen woordig egt alles aan om geld te verdienen vrije handelsmarkt he ;)!


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    WHOAAAAAA!
    dan wil ik shirt nummer 3 :')

    hahaha jaa xD
    ze doen er tegen woordig egt alles aan om geld te verdienen vrije handelsmarkt he ;)!
    idd, maar ik vind het meer zielig voor de mensen die het kopen, want goedkoop is het niet.

    BTW, het idee als je met je kop op dat hoofd van Hannah Montana gaat liggen :S

    BTW, het idee als je met je kop op dat hoofd van Hannah Montana gaat liggen :S

    Het idee dat ik elke dag op Gustav, Georg, Bill en Tom lig is leuker :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    idd x']


    ok

    Ik verplaats het even naar offtopic


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)
    Het idee dat ik elke dag op Gustav, Georg, Bill en Tom lig is leuker :Y)

    Whahaa, Hein. XD


    Tanya is de beste.

    IK WIL OOK ZO'N SHIRT MAN n_n
    Weetje hoe cool n_n
    'Hee wie is dat op je shirt?'
    'HelloKathy'
    'Wat doet zij dan?'
    '.. Weetikveel.'


    Mew <3