• ZOOOOOO ENG
    ik moest naar jazz ballet en ik moest wachten op een bf, die kwam niet opdagen dus ik ging alleen ( het was nog niet donker) ik fietste net weg van waar we op elkaar wachten, komt Raoultje aan fietsen. Ik bidden dat hij me niet ziet. Jammer genoeg zag hij me dus wel.. Hij gaat op zijn achterwiel fietsen en VLAK voor mij slingert hij dus ik moest uitwijken en val bijna van mijn fiets af. Grr ik was pissig!
    " flikker op !" zei ik en ik wil verder fietsen.
    " wat zei ie?!" draait ie zich om en komt achter me aan fietsen. Probeert hij me van mijn fiets af te duwen en snijd hij me de hele tijd af.
    "'en nu flikker je op!" zei ik.
    Uiteindelijk hij hij we omdat ik dicht bij een groep mensen fietsen en gi hij weg. Ik dus tegen andere vriendinnen zeggen dat ik hem ben tegenkomen. Zij allemaal schrikken en zeggen dat ik niet meer zo om moet fietsen ( ik heb samen met hem door een paadje gefietst, ENG. dus op de terugweg ik kijken in dat paadje en ja hoor! Staat ie daar met nog een paar aso's stonden ze me op te wachten.. Ben meteen omgekeerd, ik had geen zin om aangeand/in elkaar geslagen worden of iets ergers..
    Gelukkig hadden ze me niet gezien.

    Nu denk je vast, tss een groepje jongeren en een die een bedje stoer doet?
    NEE, in groep 2 is hij van school gestuurd omdat hij de zandbak extra in de fik zat, stal van mensen (volwassenen), sloeg kinderen in elkaar( mij heeft hij een keer met mijn hoofd tegen een stenen muur gesmeten.. Toen ik 5 was)
    Hij heeft een jongen die ik ken een steen naar z'n kop gegooid.. Een bf van me geslagen/geschopt omdat ze haar naam nie wilde vertellen aan die creep, wat ik begrijp.. Mij heeft hij een keer van mij fiets geduwd. Etc.
    En dat groepje waar hij mee is is allemaal TUIG. Hij is echt eng, is al een paar keer bij de politie moeten komen, en hij heef gvd een MES bij zich..
    Ik was doodsbang, en dat ben ik nog steeds! Want hij woont hier in het dorp..
    En hij benaderd steeds vaker meisjes, en raakt ze dan aan en al die shit..

    Om het topic nuttig te houden; kent iemand ook zo iemand ? Wat doet doe dan?

    Update:
    Vanochtend fietste ik met mijn bff naar school, niks aan de hand.
    Maar voor de school staat die aso daar te roken met zijn tuig volgelingen!
    Ik heb mijn muts over mijn gezicht getrokken en ben bijna tegen een lantaarnpaal gereden ;'s
    Hij heeft me NIET gezien!


    De reacties van kinderen op school toen ik het ze vertelde:
    "Sukkel die je bent, je moet je mond houden!"
    "Als hij je ook maar iets doet dan heeft hij met ons te maken!"
    "OMG, wat ENG!"
    "Nu durf ik niet meer naar buiten in het donker"
    "Wat een lul"

    etc.
    Best veel kinderen schrokken, omdat ze allemaal wel eens met hem te maken hebben gehad.
    Zo zie je maar hoe eng dat joch is en hoeveel mensen er bang voor hem zijn. .

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 14:55 ]


    Me so good.

    Ik zou dan deo/haarlak in mn tas meenemen. Is niet strafbaar maar je kunt er jezelf wel tijdelijk mee verdedigen. Zulke gasten moeten van de straat worden gehaald. Maar wat doen die vuile honden van de politie? Alleen bonnen uitdelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zou de naam raoultje me iets moeten zeggen?
    Die naam klinkt stiekem best schattig.

    Maar als ik de rest zo lees, geez wat een creep!
    EN ja, ik ken ook zo iemand, maar die staat aan mijn kant :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bah, kan je geen aangifte doen bij de politie?


    Your make-up is terrible

    Haha, Raoultje.
    Maargoed.
    Wat. Ivan zegt.
    Dat in zijn ogen spuiten en dan een trap in zijn ballen geven. Dan heb je hem wel een tijdje uitgeschakeld. Daarna zou ik hem wel aangeven bij de politie en zeggen dat je je niet meer veilig voelt.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    En dan durf je nog dingen te zeggen als "rot op".
    Zou ik dus niet durven!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Junns schreef:
    Zou de naam raoultje me iets moeten zeggen?
    Die naam klinkt stiekem best schattig.

    Maar als ik de rest zo lees, geez wat een creep!
    EN ja, ik ken ook zo iemand, maar die staat aan mijn kant :Y)

    Zo noemden we hem al sinds groepje 1 omdat hij erg klein was, nog steeds.. Maar hij heeft een vettige enge kop!


    Me so good.

    Islander schreef:
    En dan durf je nog dingen te zeggen als "rot op".
    Zou ik dus niet durven!

    Ik zeg wt ik denk, wat me dus wel problemen geeft..
    Mijn vriendinnen zeiden dat ik moest leren m'n bek te houden, want dan krijg ik dit dus .


    Me so good.

    Zorro schreef:
    Haha, Raoultje.
    Maargoed.
    Wat. Ivan zegt.
    Dat in zijn ogen spuiten en dan een trap in zijn ballen geven. Dan heb je hem wel een tijdje uitgeschakeld. Daarna zou ik hem wel aangeven bij de politie en zeggen dat je je niet meer veilig voelt.

    Politie doet niks , mega vel mensen zijn hebben er al iets van gemeld...
    En over die trap, als hij me ook maar iets deed had ik hem zo hard getrapt; dat wil je niet weten.
    Mijn vader vroeg al 'waar woont dat tuig' maar dat weet ik dus niet..


    Me so good.

    omg ik heb zo'n fucking hekel aan zulke mensen.
    Gelukkig ken ik niet zulke erge mensen, maar als bijna iedereen er last van heeft, waarom doet niemand er niks aan? :o
    Kan hij niet naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen ofzo?


    There are several things that I have been doing wrong.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik zeg wt ik denk, wat me dus wel problemen geeft..
    Mijn vriendinnen zeiden dat ik moest leren m'n bek te houden, want dan krijg ik dit dus .

    Jij bent het tegenovergestelde van mij!
    Ik durf in real tegen niemand m'n mond open te trekken. =)
    Waardoor iedereen me asociaal vind, ik moeilijk vrienden maak, ik amper wat weet te zeggen en heel de klas me haat. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hailsham schreef:
    omg ik heb zo'n fucking hekel aan zulke mensen.
    Gelukkig ken ik niet zulke erge mensen, maar als bijna iedereen er last van heeft, waarom doet niemand er niks aan? :o
    Kan hij niet naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen ofzo?

    Ik weet eigelijk niet of hij wel naar school gaat, hij is na groep 2 van de basisschool gestuurd..


    Me so good.

    Islander schreef:
    (...)
    Jij bent het tegenovergestelde van mij!
    Ik durf in real tegen niemand m'n mond open te trekken. =)
    Waardoor iedereen me asociaal vind, ik moeilijk vrienden maak, ik amper wat weet te zeggen en heel de klas me haat. =)

    Dat is echt kut voor je..
    In de klas trek ik mijn mond mindr snel open dan tegen mijn vriEndinnen en onbekende of vijanden..


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Ik weet eigelijk niet of hij wel naar school gaat, hij is na groep 2 van de basisschool gestuurd..


    jezus, dan heeft ie echt geen toekomst ofzo? lekker voor hem
    maar hoe oud is ie dan?


    There are several things that I have been doing wrong.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Dat is echt kut voor je..
    In de klas trek ik mijn mond mindr snel open dan tegen mijn vriEndinnen en onbekende of vijanden..

    Ik ga niet meer naar school, ben nog gestopt een half jaar vóór ik 18 werd. Het ging gewoon te slecht, de hele klas was tegen me. Ik spijbelde alleen maar dus hadden mijn ouders en de leerkrachten ook wel door dat het geen zin meer had om te blijven en dus mocht ik gaan. Ik was ook eigenwijs en stond vast op mijn punt toen een leerkracht zei dat ik de klas in moest toen ik de klas uit ging en op de gang bleef...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Islander schreef:
    (...)
    Ik ga niet meer naar school, ben nog gestopt een half jaar vóór ik 18 werd. Het ging gewoon te slecht, de hele klas was tegen me. Ik spijbelde alleen maar dus hadden mijn ouders en de leerkrachten ook wel door dat het geen zin meer had om te blijven en dus mocht ik gaan. Ik was ook eigenwijs en stond vast op mijn punt toen een leerkracht zei dat ik de klas in moest toen ik de klas uit ging en op de gang bleef...

    Heb je dan geen diploma? O;

    School sucks


    Me so good.