• Voor mijn vriendin die de laatse tijd wat in de problemen zit.

    ~Ik ben niet zomaar iemand, nee ik ben een meisje met gevoel. Een meisje met angst en gevoelens. Elke dag huil ik me wel is in slaap, omdat ik gewoon teveel problemen aan me hoofd heb, dus alsjeblieft stop toch. Stop toch met alles en dat kut gedoe. Ik heb er gewoon genoeg van, ik ben het kots beu. Als ik wil dat je kapt, kap dan gewoon want er zit geen fun meer in je woorden. Maar ergens van binnen roep ik heel luid, 'KOMOP DOE VERDER IK WORD ER ALLEEN MAAR STERKER VAN!, KOMOP IK KOM ER WEL UIT!' maar dat wil ik niet. Ik wil een meisje zijn die elke dag vrolijk is en elke dag lacht plaats van huilt. En elke dag supper blij alles aan haar mama kan vertellen wat ze allemaal gedaan heeft. En het ergst van al, ik wenste dat ik nooit hoefde teliegen dan was me leven pas perfect. Maar zal er ooit iets van dat meisje komen? Wie zal dat toch weten.~.
    .
    What vind je er van?


    -Zelf heb ik ook wel problemen maar ik heb liever dat mensen gelukkiger leven dan mij.-

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 22:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    het zal haar vast helpen (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    het zal haar vast helpen (:

    Hopelijk. Dan zal ze pas beseffen dat ik echt 100% achter haar sta (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse