• [Naam] moet haar laatste schooljaar op Hogwarts overdoen, maar dat betekent niet voor haar dat haar verder leven totaal stil staan. Ze mag namelijk, vanwege haar zeventien jarige leeftijd, zich aansluiten bij de Orde van de Feniks. Dit had ze allang gepland, dus wanneer de het schooljaar begint, sluit ze zich erbij aan. Ze wordt vrijwel met open armen ontvangen, behalve door één persoon. [Meisjesnaam] is een duistere jongedame, die zich toch heeft gevestigd bij de goede kant. Ze zegt niet erg veel, maar wanneer [Naam] haar toch hoort praten, wil ze haar wat beter leren kennen. Ze wil naar binnen lopen, maar ze hoort haar al tegen iemand praten. Ze hoort dat [Meisjesnaam] een spion is. Ze heeft zich namelijk al jaren geleden bij de Deatheaters aangesloten, en ze zorgt ervoor dat ze alle geheime plannen van De orde zal door vertellen, hierdoor heeft Voldemort een voorsprong op Harry Potter. [Naam] vertelt het, maar niet gelooft haar. Ze zijn zelfs zo boos op haar, vanwege haar ''leugens'', dat ze haar uit de Orde zetten en dat ze zich buiten de Orde moet houden.
    Zij wil het tegendeel bewijzen en daarom geeft ze zichzelf een nieuwe naam, en sluit ze zich aan bij de Deatheaters.
    Langzaam verandert [Naam] in een slecht persoon, en ze weet zelf niet meer of ze de geheimen nog door wil spelen, om haar leugens ongedaan te maken.


    Het wordt MISSCHIEN een lovestory, maar dat weet ik nog niet.

    Doen of niet?
    Titel?
    Rollen?
    Meisjesnaam voor de hoofdrol?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2011 - 15:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen
    Geenidee
    Ja
    Shadow


    Me so good.

    Doen
    Sorry, geen idee
    Nee
    Shadow vind ik wel goed :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sowieso doen, want het is echt een supergoed idee dude! _O_ Bij titel denk ik aan iets als 'Good or bad?!' ofzo maar dat is te cliché, dus daar heb je niet echt iets aan maar iets in die richting.
    Rollen ligt eraan, ik zou het niet doen deze keer omdat je best sterke hoofdpersonen nodig hebt hierbij en dat werkt niet altijd met rollen :')
    En meisjesnaam.. Shadow vind ik té. Dus ik zou gaan voor Katherine ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Doen of niet?
    Doen natuurlijk
    Titel?
    Heb niet echt een idee
    Rollen?
    Je moet gewoon doen, of het jou uit komt ;)
    Meisjesnaam voor de hoofdrol?
    Mayden of Rose of Katy


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Titel?
    The Evil, Treason!(Verraad in het Engels maar ik heb het met google Translate gedaan dus misschien is hij neit goed), The Dark Side of (Naam)

    Meisjesnaam voor de hoofdrol?
    Shadow, Cassandra (Cassie), River, Moon, April, Liyanna, Rachel, Kaylee, Sophie, Xena, Sunsica, Dana, Alice, Mary, Ann, Brianna, Rue, Liv, Alix.


    Me so good.

    geplanned?

    Ik zou het wel doen (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'