• Ik heb dus mail ontvangen dat iemand een nieuwe story had van 3 verschillende mensen en ik heb mij daar totaal niet op geabonneerd?
    Hoe komt dat want ik wil die berichten niet meer krijgen hoor??


    Stop wishing, Start doing..

    Ik kreeg gisteren een bericht van een topic terwijl ik die nooit aboneer en toen ik bij abonementen keek zag ik er niets staan! O_o
    Het bleef bij die ene keer.. :')
    Gelukkig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Staan de personen in je vriendenlijst? Dan heb je misschien aangevinkt om hun dingen te ontvangen in mail.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Staan de personen in je vriendenlijst? Dan heb je misschien aangevinkt om hun dingen te ontvangen in mail.

    Nee want het waren stories en ik keek naar mijn abonnementen en ik ben niet eens geabonneerd op die stories??


    Stop wishing, Start doing..

    Dat zijn misschien oude abonnementen?


    Life is hard and then we die

    Serophina schreef:
    (...)
    Nee want het waren stories en ik keek naar mijn abonnementen en ik ben niet eens geabonneerd op die stories??

    Je hoeft er ook geen abo op te hebben. Als de users in je vriendenlijst staan kan 'Hou me op de hoogte van nieuwe quizzen van ...' aangevinkt staan. Dat laat ook weten wanneer er een nieuw hoofdstuk is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je hoeft er ook geen abo op te hebben. Als de users in je vriendenlijst staan kan 'Hou me op de hoogte van nieuwe quizzen van ...' aangevinkt staan. Dat laat ook weten wanneer er een nieuw hoofdstuk is.

    Er staat mensen aangevinkt terwijl dat ik die allemaal niet heb aangevinkt en ik probeer nu erop te klikken maar dan staat er 'er ging iets mis'..


    Stop wishing, Start doing..

    Het zou ook kunnen zijn dat je nog een oud account hebt met hetzelfde e-mailadres en dat je daar notificaties voor krijgt.

    Mocht je er last van blijven houden, stuur me dan even een PB. Dan zoek ik het voor je uit.


    Dit is mijn signature...