• Nouja, we zaten dus net te eten en toen zei mijn moeder ineens:' X (mijn zusje) heeft haar rapport gegeven laten we haar een cadeautje geven omdat het zo'n mooi rapport is' Mijn vader knikte en zei toen: 'maar dan moeten we tessa(ik) ook wat geven' waarop mijn moeder zei:' Maar die krijgt al zoveel zakgeld' En toen dacht ik ja maar dat is toch heel anders dan een cadeautje, met een cadeautje laten ouders zien dat ze trots op je zijn,
    maar klink ik nu als een verwend nest als ik zeg dat ik toch wel een beetje gekwetst was om dat mijn zusje wel een cadeautje krijgt?


    Sterf niet voordat je dood bent

    Nee, ik snap je volkomen! Ik zou het ook niet leuk vinden, en zo erg klink je niet als een verwend nest, eigenlijk helemaal niet! Ach, trek je er niets van aan, komt wel goed!

    Ik snap hetwel (cat) Als zij net zo oud is als jou krijgt ze toch ook zoveel zakgeld? Waarom zou jij dan geen cadeautje krijgen?


    Your make-up is terrible

    Misschien krijgt jou zus geen zakgeld?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Valt wel mee.


    -

    nou en?
    Mijn broer krijgt ook altijd cadeaus voor z'n rapport en krijgt ook meer zakgeld dan mij_O_ jij verdient ook een cadeau_O_


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nee. Zij krijgt later toch ook meer zakgeld en dan nog steeds een cadeautje?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zakgeld en een cadeautje voor je prestaties hebben niks met elkaar te maken..
    En ik heb dat ook gehad hoor met mijn ouders, dat ze mijn broertje wel iets gaven maar mij niet terwijl ik beter presteerde. 'Ja zo stimuleren we hem beter.'.. Ik wil ook best gestimuleerd worden hoor(:

    Maar je klinkt dus niet verwend!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik vind van niet hoor! Boeiend, ik vind dat ze je moeten belonen. Hahaha, dat leerde ik bij maatschappijleer, iemand belonen en straffen en in jou geval moet je beloont worden en dan ben je nog niet meteen een verwend nest hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind dat best een logische reactie van jou hoor (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ook! Ik word echt gek van dit soort dingen, ze gebeuren mij altijd!
    Dan zegt mn moeder bijvoorbeeld: Ga even je huiswerk maken, dan doen we over een uurtje met zn allen koffie met taart.
    Kom ik na een uur benenden, hard gewerkt, is de taart op.
    'We hadden meer 3 stukjes en jij had gister al gehad' beloof dat zoort dingen dan niet!

    Neen, klink je niet. Ik zou zoiets vast ook hebben.

    Ik zou ook liever een cadeautje hebben =)
    Al was het maar klein, bijv. een lipgloss of zo.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 21:21 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    cacharel schreef:
    Nee, ik snap je volkomen! Ik zou het ook niet leuk vinden, en zo erg klink je niet als een verwend nest, eigenlijk helemaal niet! Ach, trek je er niets van aan, komt wel goed!


    Life is a beautiful struggle

    cacharel schreef:
    Nee, ik snap je volkomen! Ik zou het ook niet leuk vinden, en zo erg klink je niet als een verwend nest, eigenlijk helemaal niet! Ach, trek je er niets van aan, komt wel goed!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Winterpaleis schreef:
    Nee. Zij krijgt later toch ook meer zakgeld en dan nog steeds een cadeautje?


    effort never betrays you