• Maar ik vind ze geweldig! Buitenlanders! Alles wat ze doen zijn altijd super en spannend en die Belgen in mijn klas zijn gewoon saai. De Kosovaren en de Marokkanen kan ik het meest mee omgaan.
    Dusseuh, hoe ligt jullie relatie met buitenlanders?

We love because he loved us first - John 4:19

Ik ken niet zoveel buitenlanders. Ohja, dr zit een duitser in mijn klas, daar kan ik het opzich wel mee vinden, maar dat kan ik ook met gewoon nederlanders, dus dat maakt niet uit :Y).

ONLY SEVEN LEFT <3

Mijn moeder is een buitenlandse. Duitsland is niet heel ver weg, maar toch. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Als ze Nederlands of Engels spreken heb ik niks tegen buitenlanders. Als ze iets ander spreken vind ik het wel irritant, want dan moet ik heel veel moeite doen om met ze te praten :Y)

Happy Birthday my Potter!

Ik vind ze ook geweldig hoor!

#WWED - What Would Emma Do?

Het ligt er aan hoe ze doen. Wat ik haat, zijn die poser marokkanen, die niet eens de moeite nemen normaal nederlands te leren spreken, terwijl ze al heel hun leven in dit land wonen. Die een grote bek hebben en doen alsof ze hardstikke stoer zijn, die anderen proberen te intimideren.

Ik kan zelf eigenlijk totaal niet met marokkanen omgaan, met turken ook niet echt goed. Maar met Hindoestanen/Surinamers daaraantegen wel :Y)

[ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 14:40 ]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

meeste vrienden van mij zijn buitenlanders, dus ik kan er wel mee omgaan. :')

Life is a beautiful struggle

Courtesan schreef:
    Het ligt er aan hoe ze doen. Wat ik haat, zijn die poser marokkanen, die niet eens de moeite nemen normaal nederlands te leren spreken, terwijl ze al heel hun leven in dit land wonen. Die een grote bek hebben en doen alsof ze hardstikke stoer zijn, die anderen proberen te intimideren.

Ik kan zelf eigenlijk totaal niet met marokkanen omgaan, met turken ook niet echt goed. Maar met Hindoestanen daaraantegen wel :Y)

Hindoestanen? Dan begrijp ik het niet, bedoel je de geloofhangers of gewoon India?

We love because he loved us first - John 4:19

Ik ben zelf een buitenlander :Y) Maar voor mij maakt het echt uit wie het is, een mens wordt neit gevormd door zijn afkomst maar door zichzelf en zijn karakter dus ik ga me daar niet op baseren (':

We're hiding behind skin that's too tough

Zolang het geen 'zoekkie ruzie? Nou zoekkie ruzie, wat zit je me aan te kijken kuthoer' types zijn vind ik het best.

No growth of the heart is ever a waste

Ik heb niks maar dan ook niks met buitenlanders. Tenminste, ik heb tot nu toe nog géén goede ervaringen met Marokkanen gehad. Aantal x mee gevochten, me banden lek geprikt, van me fiets geduwd, geslagen. etc.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Caitriona schreef:
    (...)

Hindoestanen? Dan begrijp ik het niet, bedoel je de geloofhangers of gewoon India?

Nou, bij ons op school waren de hindoestanen de Surinamers, want al hun ouders waren Hindoestaans. Ze zeiden zelf meestal dat ze Hindoestanen waren, dusja. Ik zal het maar houden op Surinamers ='D

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Qlimax schreef:
    Ik heb niks maar dan ook niks met buitenlanders. Tenminste, ik heb tot nu toe nog géén goede ervaringen met Marokkanen gehad. Aantal x mee gevochten, me banden lek geprikt, van me fiets geduwd, geslagen. etc.

Ja daar kan ik me zo link om maken. Dat vind ik nou echt kutMarokkanen. Lekker in de slachtofferrol springen maar het tegelijkertijd voor hunzelf verknallen. Ja wat wil je dan bitch ><

No growth of the heart is ever a waste

ILOVERUBEN schreef:
    meeste vrienden van mij zijn buitenlanders, dus ik kan er wel mee omgaan. :')

Hope goes lost but never dies.