• EI! Haha, ik wil mijn oude stories opstapelen, om ze daarna defenitief te kunnen verwijderen, zodat de vrijwillige story-ophopers minder werk hebben, maar van de helft weet ik nog amper waar het over gaat (cat)
    Lekker slim Sev x'd
    Luckey me, dat de beschrijvingen er nog zijn x'd

    The Unborn heb ik op Word staan ^^ Gelukkig maar, want ik kon 4 hoofdstukken niet vinden. Ik ben hier niet zo goed in. x)
    Ik vind mezelf héél dom nu -Out-
    Maarja blijven lachen, gewoon doorwerken en als ik snel klaar ben, ben ik bereid om net als Charissa die voor Sem, Sarita en mij ook even Infected in elkaar heeft geknutselt Thank you, lieverd Ook andere te helpen met hun knutselwerkjes. -Begin nou niet meteen met help mij, ik moet eerst uitvinden waar mijn stories over gingen x)-

    Maarja. Hoe gaat het met jullie? Lukt het al een beetje? Zijn/hebben jullie een helpende hand?

    Sarita als je dit leest, het verhaal "Mijn leven als Sarita stalker" heb je daar trefwoorden voor? Want "Sarita stalken" enzo doen het niet. En alleen "Sarita" dan krijg ik hordes hoofdstukken!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 20:10 ]

    Hoe bedoel je? Dat jij andermans stories dan gaat herschrijven? (cat)


    Only losers can act the way you do

    ik heb 1 actieve en 1 inactief verhaal terug. Nog de helft van mij verhalen/gedichten bundeltje en mijn inactieve verhaal van 71 hoofdstukken is totaal onvindbaar.

    Lucky me!
    Ik heb echt alles geprobeert maar géén van de 71 hoofdstukken is gevonden fuckerdefuck


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb al mijn 66 hoofdstukken teruggevonden, maar het was echt een hels karwei en ben nu bezig. Veel succes nog!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    FOEMP schreef:
    Hoe bedoel je? Dat jij andermans stories dan gaat herschrijven? (cat)

    Nee, vele Users helpen elkaar door alkaars stories bij elkaar te zoeken, pudding! -Ik ben het ei dus jij de pudding-

    Pfff. het lijkt me een heel karwei.
    Ben ik blij dat ik geen stories heb (:
    respect meid (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb nu al mijn hoofdstukken terug :)
    Maar moet nu nog allemaal mijn foto's gaan plaatsen...
    Veel succes nog!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Sarita als je dit leest, het verhaal "Mijn leven als Sarita stalker" heb je daar trefwoorden voor? Want "Sarita stalken" enzo doen het niet. En alleen "Sarita" dan krijg ik hordes hoofdstukken!

    OH, moet je het zelf opzoeken?
    He ***, dan moet ik maar eens beginnen.


    Food.