• Hoihoi,
    Mijn kamer is aan de kant van de straat en daar tegenover staan 3 huizen waarvan 2 te koop staan en eentje net verkocht is.
    Nou mijn raam is dus tegenover het raam van dat verkochte huis en al een jaar komt daar niemand meer.
    Dus ik kleed me altijd om zonder het gordijntje omlaag te doen..
    Zie ik nu iedere avond rond tien uur dat mijn nieuwe overbuurman door het raam zit te kijken O.o
    omdat ik dus de avonden ervoor niet doorhad dat hij mij dus kon zien, dus waarschijnlijk heeft hij gezien.. Hoe ik..
    En hij is pas 25 ofzo..



    nu gaat dat gordijntje iedere avond DICHT!

    iemand ook enge buurmensjes?


    Me so good.

    mijn overburen kijken altijd mijn kamer in.. en houden me non-stop in de gaten. :s


    Life is a beautiful struggle

    Abah O.o'

    nee heb ik gelukkig niet :'D

    haha ja dat heb ik ook
    er liep een keer een vriend van me ouders langs
    en die ging naar mij zwaaien
    dus ik terug zwaaien :3.
    en toen kwam mijn vagestonede-overbuurman aanbellen
    dus mijn moeder doet open
    zegt ie ja die man die net zwaaide.
    volgens mij dealt hij drugs. echt wtf xD


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    Onze buren gluren echt altijd, maar dan ook echt altijd bij ons naar binnen. Zo vervelend! Mijn ouders waren een keer daar uitgenodigd op een verjaardag, dus gingen mijn broers en ik zwaaien naar ze (:
    Oke, mijn ouders schaamden zich voor ons, maar de buren waren wel geschrokken en stopten met gluren.. Voor wel een hele week ofzo..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Die van mij kunnen niet binnenkijken.
    Te brede straat enzo (:

    maar da's wel degoutant om te weten ):

    [ bericht aangepast op 19 jan 2011 - 19:13 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn achterburen kijken recht mijn kamer binnen en staan ook gewoon met een verrekijker naar binnen te kijken. Ik kleed me dus altijd om met gordijnen dicht en heb het raam kleiner gemaakt door ondoorkijkbare zilvere folie op me raam te plakken. Maar mijn achterburen zijn zowieso kut.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn buurjongen kan recht in mijn kamer kijken, maar als ik me omkleed doe ik het wel dicht, 1 keer niet gedaan, nou nooit meer dus :Y) Meestal gebruikt ik dat om met hem te lullen, dat raam, haha.

    RoseAngel schreef:
    Onze buren gluren echt altijd, maar dan ook echt altijd bij ons naar binnen. Zo vervelend! Mijn ouders waren een keer daar uitgenodigd op een verjaardag, dus gingen mijn broers en ik zwaaien naar ze (:
    Oke, mijn ouders schaamden zich voor ons, maar de buren waren wel geschrokken en stopten met gluren.. Voor wel een hele week ofzo..

    dat hebben wij ook hier, alle mensen die langslopen met hun neus tegen het glas gedrukt.. Ik vind het niet erg als je even kijkt, maar niet blijft stáán om te kijken >.<


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    dat hebben wij ook hier, alle mensen die langslopen met hun neus tegen het glas gedrukt.. Ik vind het niet erg als je even kijkt, maar niet blijft stáán om te kijken >.<


    Inderdaad! Dat is zo vervelend ):
    Mijn buurman werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vader. Had hij daar verteld dat mijn vader een nieuw bloesje had gekocht. Nou kom op zeg, hoe sneu kan je zijn :S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hha ik heb een aflegen kamertje op het einde van het huis , die nog eens door struiken is afgebakend van de buurhuizen :Y) mwuhahaha


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    RoseAngel schreef:
    (...)

    Inderdaad! Dat is zo vervelend ):
    Mijn buurman werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vader. Had hij daar verteld dat mijn vader een nieuw bloesje had gekocht. Nou kom op zeg, hoe sneu kan je zijn :S

    Dat is gewoon erg O.o


    Me so good.

    Ew. En nee.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als je een perfecte zicht hebt van 100 meter, dan kunnen de overburen mij zien... dat kunnen ze dus niet.
    Maar hoor je sowieso niet je gordijn gewoon dicht te doen als je je omkleedt? Je weet toch dat mensen kunnen kijken?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aawh :o Zoiets had ik ook laatst xD
    Ik doe dat ook gewoon wat ik heb speciaal ahfl gordijntje voor
    raam en er staan geen huizen tegenover mijn raam..
    Dus nieamdnd ie het kan zien..
    Dus ik was me chill om aan 't kleden zi eik de buurvrouw
    en -man op hun schurdak, en dat schuur is dus tegenover
    mijn raam o.O Dus ik gauw gordijn dicht doen xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik kleed me altijd om in de douche met de deur dicht. Ik heb een kamer achter het huis. Dus kijken in mijn kamer kunnen ze niet. Want heb ook wat voor de ramen hangen.