• Ik ben heel ziek geweest de afgelopen paar weken, zoals verschillenden misschien wel weten. Ze hebben een biopsi gedaan en bloed geprikt. Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gehaald en daarnet heeft het ziekenhuis gebeld voor de uitslag.

    De biopsi hebben ze verprutst door niet diep genoeg te gaan, dus nu moet ik dat morgen weer overnieuw laten doen. Er is niets in mijn bloed gevonden, maar nu ben ik dus screwed, want.. nu moet ik morgen weer heel veel bloed laten prikken. Morgen krijg ik ook een longscan en een of ander onderzoek met een prik net onder de huid in mijn arm –geen idee meer hoe het heet en waar het goed voor is, maar okey-.
    Ik weet dat ze er verder niet echt iets aan kunnen doen met die biopsi, omdat mijn been heel opgezet was en alles, en ze gewoon hun best doen enzo. Maar ik ben nu gewoon even kwaad. Heb niets anders als gezeik gehad hiermee, en ik werd pas serieus genomen op de eerste hulp toen ik bijna stikte in mijn hyperventilatieaanval enkel, omdat ze daar niet wisten wat Erythema Nodosum was en me daarom niet toe wilde laten op de 1ste hulp.

    Anyway.. genoeg gezeikt. Ik dacht ik vertel toch nog even wat ik weet voor de mensen die het willen weten.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Bwah, dat klinkt echt kut. Ziekenhuispersoneel lijkt vaak niet echt hulpvaardig en heel eigenwijs.
    Pff, ik hoop dat het dit keer beter gaat...
    Hoe gaat het voor de rest?


    Your make-up is terrible

    Veel beterschap!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Heel veel sterkte en beterschap!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ocharme <3
    Nouja, bedenk zo, gelukkig is het niet dokter de Bruijn :)


    Life is hard and then we die

    Ahgosh. Ik hoop dat er z.s.m. uitslag komt (: En dat de volgende testen goed verlopen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    - Niksol. Ja naja. Opzich doen ze meestal hun best en tis alleen kut dat ik net bij alle mensen uit moet komen die er op dat moment geen zin in hebben om anderen rustig, lief en vooral geduldig te helpen ;3. Met mij gaat het nu wel goed. Ben alleen nog moe door de medicijnen en heb alleen nog pijn aan mijn benen als ik eraan kom enzo. Kan gelukkig wel weer lopen en ga zometeen voor het eerst echt naar buiten sinds 2 weken -is weer helemaal gelukkig :'D-
    - Laska & Jiles. Dankje (:
    - Annick. Ghehe komt goed :3
    - Nynnos. Ja hoop ik ook. En dat nu de biopsie wel goed verloopt, ik hou niet van gaatjes en hechtingen in mijn benen :'(.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    - Niksol. Ja naja. Opzich doen ze meestal hun best en tis alleen kut dat ik net bij alle mensen uit moet komen die er op dat moment geen zin in hebben om anderen rustig, lief en vooral geduldig te helpen ;3. Met mij gaat het nu wel goed. Ben alleen nog moe door de medicijnen en heb alleen nog pijn aan mijn benen als ik eraan kom enzo. Kan gelukkig wel weer lopen en ga zometeen voor het eerst echt naar buiten sinds 2 weken -is weer helemaal gelukkig :'D-
    - Laska & Jiles. Dankje (:
    - Annick. Ghehe komt goed :3
    - Nynnos. Ja hoop ik ook. En dat nu de biopsie wel goed verloopt, ik hou niet van gaatjes en hechtingen in mijn benen :'(.

    Achhh. Ik wil wel een mooie broek voor je breien, om het te verhullen. (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lijkt me echt raar als ze iets uit je been halen x'D Maar gelukkig gaat he weer beter :'D
    Veel succes buiten!


    Your make-up is terrible

    - Nynke. Hahaha ja doe! Wat ben je toch lief :3.
    - Niksel. Ja nou, ik was vet bang toen ze dat de vorige keer zeiden dat ze dat gingen doen. Maar het wordt gewoon verdoofd en je voelt er niets van, maar het ziet er zooo eng uit. Als je dan net op een verkeerd moment kijkt, kun je ineens in je been kijken. x.x En ik kan dar zeg maar niet zo goed tegen haha. Dankjewel gaat zeker goed komen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    - Nynke. Hahaha ja doe! Wat ben je toch lief :3.
    - Niksel. Ja nou, ik was vet bang toen ze dat de vorige keer zeiden dat ze dat gingen doen. Maar het wordt gewoon verdoofd en je voelt er niets van, maar het ziet er zooo eng uit. Als je dan net op een verkeerd moment kijkt, kun je ineens in je been kijken. x.x En ik kan dar zeg maar niet zo goed tegen haha. Dankjewel gaat zeker goed komen.

    O! Ik was 't t-shirt alweer vergeten Ö Shitshitshit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    heel erg veel succes en sterkte meid! <3


    dream, dare, fly!

    Stekte, en beterschap ik heb echt medelijden met je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat had me moeder, dus ook, ze moesten prikken maar dat wijf wist het nog niet goed ofzo. Dus dat wijf prikte de hele tijd op de verkeerde plaats, mijn moeder pijn leiden voor niks :s.

    - sterkte <'3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Biebersz schreef:
    Dat had me moeder, dus ook, ze moesten prikken maar dat wijf wist het nog niet goed ofzo. Dus dat wijf prikte de hele tijd op de verkeerde plaats, mijn moeder pijn leiden voor niks :s.

    - sterkte <'3


    Dat hoor je heel vaak (cat) Maar het is de schuld van de opleidingen. Niemand wilt de verandwoording nemen voor het oefenen van prikken, dus leren ze het niet.


    Your make-up is terrible

    Aah wat vervelend. Ik hoop echt dat je er snel weer bovenop komt en dat alles nu goed gaat! <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.