• zit de pispot vol met potvispis.

    :3

    TongTWISTER.

    De was was in de was, maar toen de was weer uit de was was, was de was net zo als de was voor de was was.
    Ik weet niet of het echt een tongbreker is, maar hij is wel leuk. :3

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 22:51 ]


    Great minds think alike.

    ik kan die dingen echt nooit goed uitspreken he xDD


    you only live once

    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen het meisje: Rabarber-Barbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarber-Barbara-bar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarber-Barbara-bar-barbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden-barbier


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Er was eens een meisje, dat heette Barbara. Barbara had een groentenwinkel en verkocht rabarber. Daarom noemden alle mensen het meisje: Rabarber-Barbara. Later begon Barbara een café met een bar. Op het raam stond: Rabarber-Barbara-bar. Daar kwamen wilde mannen op bezoek, echte barbaren: de Rabarber-Barbara-bar-barbaren. O, wat hadden die mannen lange baarden! Die baarden noemden ze: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden. En de barbier die die lange baarden moest knippen was de: Rabarber-Barbara-bar-barbaren-baarden-barbier


    HAHAHAHAHA.
    Omg
    die is GEWELDIG <3

    Ik haat je door dit topic :c Ik ben altijd zo slecht in die dingen.


    You move me ......... Kurt

    Highmore schreef:
    Ik haat je door dit topic :c Ik ben altijd zo slecht in die dingen.


    Heb jij ook dat je boos bent op jezelf als het niet lukt en dan door gaat tot het minstens één keer goed gaat? :'D
    Ik wel.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Heb jij ook dat je boos bent op jezelf als het niet lukt en dan door gaat tot het minstens één keer goed gaat? :'D
    Ik wel.


    XD Ik ook hoor. hahahah

    PEDOpas schreef:
    (...)

    XD Ik ook hoor. hahahah


    Knaap de knappe kapper lukte na een minuut of 5 eindelijk. 8D
    Ben meteen gestopt, omdat ik weet dat het me geen tweede keer meer lukt. :'D
    De rest valt me nog mee. Ben er aardig wat al gewend van hier thuis. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Knaap de knappe kapper lukte na een minuut of 5 eindelijk. 8D
    Ben meteen gestopt, omdat ik weet dat het me geen tweede keer meer lukt. :'D
    De rest valt me nog mee. Ben er aardig wat al gewend van hier thuis. ;D


    XD hahahaa. als ik er een opnoem gaat meteen mijn zus 'm ook proberen, en mijn moeder. En dan hoor ik 'm nog een halve dag aan.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    XD hahahaa. als ik er een opnoem gaat meteen mijn zus 'm ook proberen, en mijn moeder. En dan hoor ik 'm nog een halve dag aan.


    Oh ja, begin maar niet over m'n moeder. Hahahahaha.
    M'n zus geeft uiteindelijk gewoon op, dan interesseert 't er niet meer. :'D


    Wat dat betreft zijn mijn moeder en ik in ontzettend veel dingen hetzelfde. Denken hetzelfde en zeggen vaak hetzelfde, op hetzelfde moment. (Om elkaar dan aan te vliegen om heel volwassen 'eersie knijp' te spelen. 8D)

    Ik ben alleen de wat extremere versie, door de genen van mijn vader erbij. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mistress schreef:
    (...)

    Oh ja, begin maar niet over m'n moeder. Hahahahaha.
    M'n zus geeft uiteindelijk gewoon op, dan interesseert 't er niet meer. :'D


    Wat dat betreft zijn mijn moeder en ik in ontzettend veel dingen hetzelfde. Denken hetzelfde en zeggen vaak hetzelfde, op hetzelfde moment. (Om elkaar dan aan te vliegen om heel volwassen 'eersie knijp' te spelen. 8D)

    Ik ben alleen de wat extremere versie, door de genen van mijn vader erbij. 8D


    XD hahaa, Ik moet het de hele dag horen, tot (na 5 minuten over 1 zin te doen.) het ze lukt haha.
    & awesome dat je zo'n goede relatie met je moeder hebt toch ;D!

    Kikkeli schreef:
    Deze is pas moeilijk:
    De Spaanse prins spreekt prima Spaans.

    Ik zeg sprima ;x


    all I want is the taste that your lips allow