Hoe het was vroeger op Q toen we nog geen storie's hadden.
"Ignite, my love. Ignite."
Q zonder story's = ondragelijk! ._.
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Nooit meegemaakt (':
I didn't hit you, I just high-fived your face. (':
Ik gebruik ze toch niet
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
Toen waren het series. x)
You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
unrealistic schreef: Nooit meegemaakt (':
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
'Burning up a sun, just to say goodbye.'
moeilijk om een verhaal daarin te schrijven, echt ik ben supppeerrrrblij dat er nu stories zijn
I am in heaven and you are on earth
Series
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Moeilijk.. ik ken by the way Q alleen maar met stories enz.. en dat er nog series waren ofz..
"I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik
Nooit meegemaakt, lijkt me eigenlijk heel saai! Ö
ikke ben blij dat het nu zo is, zonder stories ga ik dood
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
Niet meegemaakt, gelukkig
I'm not schizophrenic. Me neither.
Series en daarvoor nog gewoon samenhangende quizzen, heb er zelf nog steeds x'D Maar DAARVOOR waren er enkel die samenhangende quizzen, GEEN forum x'D
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
Woot. Ik ken de series nog wel, maar had toen geen acc. En toen ik een acc nam, gingen de series weg.
Food.
Scandal schreef: Series en daarvoor nog gewoon samenhangende quizzen, heb er zelf nog steeds x'D Maar DAARVOOR waren er enkel die samenhangende quizzen, GEEN forum x'D