• Ik las daar iets over in een Topic, maar ik vroeg me af: Wat is de reden dat mensen geband worden + kunnen ze dan geen nieuw profiel maken, onder een andere naam ofso?
    Gewoon nieuwsgierig... :X

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 18:38 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Als ze bepaalde regels overtreden, maar dat hangt helemaal af van de situatie en wat ze dan precies gedaan hebben. Hangt af van de ban.


    Wie du mir, so ich dir.

    hah, dan moet je je aan geen enkele regel houdne ofzo :'D Niet snel in elk geval. En nee, dan kan een ander account ook niet

    Als je in overtreding gaat (A)
    Dan kun je een ban krijgen. Dan kun je bijvoorbeeld 3 dagen niet op je profiel. Als je perma ban krijg dan kun nooit meer op je profiel en ook geen profiel aan maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atmosphere schreef:
    hah, dan moet je je aan geen enkele regel houdne ofzo :'D Niet snel in elk geval. En nee, dan kan een ander account ook niet

    Maar als je dan bvb. 2 e-mail adressen hebt? Dan kan je toch nog een nieuw account aanmaken met dat ander? Of niet?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Maar als je dan bvb. 2 e-mail adressen hebt? Dan kan je toch nog een nieuw account aanmaken met dat ander? Of niet?

    Ja, dacht ik ook (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    unrealistic schreef:
    (...)
    Ja, dacht ik ook (':

    Nee, dat werkt toch met je internetadres, niet?


    Never run out of reasons to smile...

    Tillylicious schreef:
    (...)
    Maar als je dan bvb. 2 e-mail adressen hebt? Dan kan je toch nog een nieuw account aanmaken met dat ander? Of niet?


    Gaat op IP adres


    "Ignite, my love. Ignite."

    weet het niet.. maar het is mijn bestie bijna overkomen..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Optimistic schreef:
    (...)
    Nee, dat werkt toch met je internetadres, niet?

    Oewh, slim. (aa) Niet aangedacht. :Y)


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    unrealistic schreef:
    (...)
    Oewh, slim. (aa) Niet aangedacht. :Y)

    Haha (nerd)
    Dus op je vraag; als je permanent geband bent, is er geen manier om ooit nog terug op Q te komen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Herrie trappen, mensen continue blijven uitschelden, mensen bedreigen, faken.. dat soort dingen.
    Kan niet als je vanaf dezelfde PC werkt aangezien je IP wordt geband.


    No growth of the heart is ever a waste

    Optimistic schreef:
    (...)
    Haha (nerd)
    Dus op je vraag; als je permanent geband bent, is er geen manier om ooit nog terug op Q te komen (:


    Stiekem is er 1 manier (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."