• Een leuke dag vergeleken met de vorige weken!

    For one: Quizlet doet het weer ;D

    Verder; Vanochtend, ruim op tijd bij de trein, kom ik een goede vriend van me tegen, vet gezellig meegepraat. (wáy better, dan alleen zijn in de trein.)
    Op school, de grootste lol met onze klas bij wiskunde, (leraar werd helemaal gek.)
    Het meisje waar ik een ontzettende crush op heb, heb ik hele gesprekken meegehad, en in het 'Atelier.' zit ze altijd ergens anders, maar nu kwam ze bij mij en m'n meer 'vaste' vriendinnen zitten. (Omg, ik was blij. Ik heb echt het idee alzof ik al wat beter met dr om kan gaan, nu.)

    Ik heb de opdracht gekregen die ik wilde krijgen, ipv eentje die ik niet snapte.

    Op de terugweg, zat ik in de trein met een meisje waarvan ze heel arrogant en tuttig leek, maar ze blijkt fcking grappig en aardig, en het meisje uit onze klas die ik niet mag 'haat' zei ook.
    Gawd, i love today.
    Ohja!, Toen ik zonet op de weegschaal ging staan, blijk ik een kilo lichter dan gister <3

    nomnomnom.

    HOE WAS JULLIE DAG :3?

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 17:56 ]

    Ik wou er even bijzeggen dat het raar was :'D omdat ik gister juis aan god had gevraagt 'of hij mn leven minder kut wou maken' of iets in die richting. JUIST iknow dramatisch. maarja zo ben ik soms.

    haha beter tog :D

    mijn dag is kut.. omdat ik ziekben:$


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    awh man, ik ben blij voor je :Y) Mijn leven begint langzaam te beteren, ik ben al 5 kilo afgevallen waar ik ontzettend trots op ben en het gaat beter met mijn vrienden etc. Hoewel ik hier binnen een uurtje waarschijnlijk weer anders over denk (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mijn dag was best kut, de hele dag chagrijnig omdat Q het niet deed. Maar nu gaat het wel weer ok, maar heb niet geleerd voor mijn pw van morgen omdat ik met Q bezig ben XD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wouw dat is echt tof voor je.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    - Kwam erachter dat ik overmorgen een filmpje moet inleveren
    - Mijn verjaardag word 2 weken verplaatst
    - CJP pas alweer niet kunnen aanvragen
    - Leraar was boos op me omdat een PO nog niet had ingeleverd terwijl ik ziek was

    Hhm, ja, verder alles wel goed. Eet nu een puddingbroodje :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Meerminman schreef:
    - Kwam erachter dat ik overmorgen een filmpje moet inleveren
    - Mijn verjaardag word 2 weken verplaatst
    - CJP pas alweer niet kunnen aanvragen
    - Leraar was boos op me omdat een PO nog niet had ingeleverd terwijl ik ziek was

    Hhm, ja, verder alles wel goed. Eet nu een puddingbroodje :9~


    Aww. puddingbroodje maakt het goed (cat)?

    Eerst heel vermoeiend maar daarna echt super leuk (krul)


    -

    ik vind het super fijn voor!
    En mijn dag was een normale dag dus niks bijzonders.


    Don't dream your life, but live your dream!