• Oké, ik wil dus dit soort schoenen gaan kopen Klik omdat ik de laatste tijd veel liever op platte schoenen loop en ik zulk soort schoenen eigenlijk ook wel gaaf vind om onder een rokje te dragen, maar mijn moeder loopt constant te zeuren dat ze dat lomp en raar vind en blablabla en dat het veel mooier staat als ik hakken draag (cat) Dus, vinden jullie dat raar staan onder een rokje of niet?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 18:59 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lanvin schreef:
    Uggs vind ik mooi onder een rokje. Of vans. Maar deze vind ik niet echt mooi, sorry.


    effort never betrays you

    Ik vind gympen onder een rokje niet echt mooi.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het wel mooi! : ) UGGs vind ik sowieso lelijk, dus dat zou ik niet doen. maar Vans of zulke schoenen vind ik wel mooi. : D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    als je het goed combineert staat het wel, ik doe dat ook altijd! dat staat wat stoerder(cool) alleen als je een heel tuttig rokje met heel stoere gympys doet is dan wel wer een foute keus vind ik!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Papercut schreef:
    Ik vind Vans wel mooi onder een rokje enzo, eigenlijk overal wel bij. Maar UGGs onder een rokje of jurk echt niet, al zijn UGGs wel mooi.


    Hope goes lost but never dies.