• klik. Het enige wat ik écht graag wil hebben deze zomer; de Ray-Ban Aviator. Goud montuur, bruine glazen. Ik heb vorig jaar best vaak die van m'n (nu ex-)vriendje opgehad en hij is echt ah-ma-zing. Maar. Daar komt het: Hij kost 130 euro. En dat is nou ook niet het bedrag dat ik zo 123 bij elkaar heb.. Anyway: vinden jullie het 'm waard? xoxox'


    It's time to be happy again.

    Ik vind het niet waard. Voor 2 of 3 tientjes heb je eenzelfde model ook al ergens anders. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik zou het zelf veel te duur vinden. Maar als jij 't zoveel geld waard vind moet je het vooral doen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Mistress schreef:
    Ik vind het niet waard. Voor 2 of 3 tientjes heb je eenzelfde model ook al ergens anders. (krul)


    I know that.. Maar ik wil zo graag een echte. ;3


    It's time to be happy again.

    Die groene en die geelachtige heeft mijn vader ook :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb een Ray Ban Wayfarer van mijn verjaardagsgeld gekocht, ik vond het, het wel waard. Ik wilde er echt supergraag een.
    En nu heb ik ook een Ray Ban Wayfarer als echte bril, ik hou van Ray Ban. Dus ik vind het, het wel waard. (:


    live the life you love

    imlove schreef:
    Ik zou het zelf veel te duur vinden. Maar als jij 't zoveel geld waard vind moet je het vooral doen!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Als je hem echt wilt moet je dat doen, maar het zou niks voor mij zijn (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hmm..
    Ik zou er niet zoveel aan uitgeven.
    Noway.
    Ik koop een soortgelijke maar dan minder duur.
    Dat liever..

    ehmmm..ik vind het zelf ook supergaaf maar http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=A11_DIVIDED&page=DIVIDED_9
    heb je hem ook bij de h&m maar dan is ie maar 4.95.


    ailoveejoee.

    Mistress schreef:
    Ik vind het niet waard. Voor 2 of 3 tientjes heb je eenzelfde model ook al ergens anders. (krul)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb zo'n soort bril die daar een beetje op lijkt op sterkte.
    Maar besef wel, hoe vaak ga je die bril nou dragen, en ben je er niet snel zat van? :x


    Alleen maar tranen van geluk

    koop een look-a-like (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Niet waard.
    Maar ik geef nooit zoveel uit aan zonnebrillen, omdat ze na een maandje toch kapot zijn.
    Je kan net zo goed een mooie voor 10-30 euro kopen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 13:36 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    wtf .______.
    ik heb zon zelfde van de H&M voor maar 5,-


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou een look-a-like gaan kopen, boeit dat nou of ie echt is of niet :')


    -