• dit topic is al geweest hier op quizlet en ik zag dat mensen er veel aan hadden er kwamen heel veel reacties

    dus hier een tweede topic over geesten verhalen ik hoop alleen niet dat ie gesloten wordt maar dan zien we dan wel
    de eerste was van bierberlove(A)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 22:13 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    ik heb ze donderdag nog gezien eentje weet ik nog goed
    ik zat in de taxi onderweg naar huis vanuit werk en een jongen vrouw met bruin haar bruine ogen bruine broek en bruin t-hirt stond vrolijk naar me te lachen met stralend gezicht van vrolijkheid toen ik weg keek en weer terug was ze weg en nog een paar anderen

    en ik zie heel vaak zwarte geesten het zijn rotzakken maar mij doen ze gelukkig niks

    ps er is er een bij me

    :S


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik dacht ook laatst een geest te zien, maar het was mijn oma met een gezichtsmasker:Y)

    Hoe weet je btw dat het een geest had, vloog hij ofzo? Want het kan ook een vrouw zijn geweest die bijv. Snel weg moest. Maar als hij kon vliegen, dan geloof ik je. Want vliegen is cooltjes (;


    Yeah, right


    Me so good.

    Ik vind het bullshit.


    Olive

    xSnoepjex schreef:
    Ik dacht ook laatst een geest te zien, maar het was mijn oma met een gezichtsmasker:Y)

    Hoe weet je btw dat het een geest had, vloog hij ofzo? Want het kan ook een vrouw zijn geweest die bijv. Snel weg moest. Maar als hij kon vliegen, dan geloof ik je. Want vliegen is cooltjes (;


    Yeah, right

    nee ze kon niet vliegen dan doen geesten niet :)


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Misserrin schreef:
    (...)
    nee ze kon niet vliegen dan doen geesten niet :)

    Dat is een tegenvaller zeg..
    Dan vind ik ze niet meer cooltjes..
    En btw, ik vind het ook bullshit (:


    Me so good.

    Ik geloof daar niet in.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb geen mening, je weet maar nooit en ik wil geen wraak van een geest over me heen krijgen xD

    Ja ik ben best bijgelovig (A)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 23:45 ]

    Ik woon sinds januari (sinds een maand samen met mijn vriendin) op een kamer in Den Bosch. In februari had ik ooit een date (toen kende in mijn huidige vriendin nog niet) met een meid die beweerde paranormaal te zijn. Ze kwam in mijn huis en voelde al dat er iets niet pluis zat hier. Ze voelde dat er in de badkamer, een ruimte die naast mijn kamer zit, iemand is vermoord of gestorven en dat die geest nog steeds rond dwaalt. Op een avond begon die geest haar en mij ook lastig te vallen op mijn kamer en met behulp van onze beschermengels konden wij hem/haar weg houden. Tot op eergisteren nacht.

    Ik lag samen rond 2.30 met mijn vriendin nog op bed te praten toen ineens de magnetron ging bliepen, een programma instelde en ging draaien. Er zat een metalen rek in die magnetron dus het begon meteen te vonken en ik sprong het bed uit om hem uit te zetten. M'n vriendin begon bang te worden en ging bij de magnetron staan met haar hand voor de knoppen en display en wederom begon het ding uit zijn eigen op de starten en hij was ineens ingesteld op 2 minuten en 30 seconden.

    Ik heb daarna de stekker van de magnetron eruit getrokken (en tot nu toe durf ik nog steeds niet de stekker terug te doen) en toen begon ineens de printer te starten die uit stond, de radio ging aan en onze halogeenlamp begon te flikkeren. We voelden beide een aanwezigheid van een entiteit, flinke kou en rillingen ineens en die ook ineens ophouden. M'n vriendin geloofde ook nooit mijn eerste verhaal wat ik in januari heb meegemaakt, maar ze heeft het nu zelf meegemaakt en we kunnen het zelf bijna nog steeds niet geloven.

    Uit angst zijn we midden in de nacht naar mijn vriendins ouders gereden en hebben we daar de nacht doorgebracht en afgelopen nacht ook ivm dat mijn vriendin samen met haar moeder op vakantie is.

    Ik kwam vanmorgen thuis op mijn kamer omdat ik vanavond naar een groot feest moet en ja ja..... er zit hier weer iets. De koelkast waar mijn magnetron op staat is aan de kant geschoven omdat ik anders niet de stekker van de magnetron eruit kon halen, die zat immers achter de koelkast. De deur kan niet meer open op het moment en ik hoorde gerommel IN de koelkast, dingen verschuiven, dingen vallen. Ik meteen een aantal vrienden van mij opgebeld om uit te leggen wat er aan de hand was en iedere keer als ik wilde vertellen over het feit dat er in de badkamer ooit iets gebeurd was, viel mijn verbinding weg, bij 3 verschillende mensen en terwijl mijn bereik 100% was. Ik liep naar buiten en ik kon weer bellen.

    Ik ben ten einde raad en durf al niet meer in mijn eigen huis te slapen. Ik zoek iemand die ervaring heeft met geesten verdrijven en die dat kan! Iemand? Ik wordt gek hier! Ik heb nadat die sitiatie met mijn magnetron en printer was gebeurd even mijn kamer gefilmd, hopend op een beeld van iets, maar kan er niks op terug zien. Misschien dat iemand anders er wel iets aan heeft?

    Hartelijk dank voor het lezen.

    Robert
    Den Bosch gevonden net op internet creepy man wat wil ik hem graag spreken en nee niet voor z,n naam maar voor de geest


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hetzelfde heb ik dus ook met elektriciteit..
    Dingen ontploffen met stopcontacten enzo ;s

    Ik geloof er in, maar al te goed... Maar wat ik dus echt niet vind kunnen is dat mensen er zo gemakkelijk en respectloos over praten, alsof ze het allemaal wel best vinden...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik geloof niet in geesten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Merte schreef:
    Ik geloof er in, maar al te goed... Maar wat ik dus echt niet vind kunnen is dat mensen er zo gemakkelijk en respectloos over praten, alsof ze het allemaal wel best vinden...

    Inderdaad.

    Zelf nooit meegemaakt, wil ik ook nooit meemaken.
    Maar als je een geest verhaal wil; Bloody Mary :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Merte schreef:
    Ik geloof er in, maar al te goed... Maar wat ik dus echt niet vind kunnen is dat mensen er zo gemakkelijk en respectloos over praten, alsof ze het allemaal wel best vinden...

    Ik geloof er gewoon niet in, sorry als dat van mij hard overkomt.


    Me so good.

    Meerminman schreef:
    Zelf nooit meegemaakt, wil ik ook nooit meemaken.
    Maar als je een geest verhaal wil; Bloody Mary :Y)


    Oeeehh Creepyy !! Die ga ik ooit zien :p