• Gister had ik dit topic gemaakt en natuurlijk ging ik het doen om jullie dushiis niet teleur te stellen. ;p dit had ik dus naar school aan.

    En Rose heeft toegegeven dat ze familie van Popeye is.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:07 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Staat je echt leuk ;D :Y)

    En Rose had een relatie van minder van 2 uur met me en toen ging ze vreemd met Melissa en toen met Ceren en toen beschuldigde ze me dat ik vreemd ging met ATL hahaha. En morgen trouwen we op de wallen ;D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:08 ]

    Cuwl ^^

    Ik vind het lelijk. (krul)

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:10 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat waren de reacties? (krul)


    Only losers can act the way you do

    FOEMP schreef:
    Wat waren de reacties? (krul)

    Ik doe 1 voet in school, komt de eerste al: 'Sinds wanneer draag jij een joggingbroek naar school?'

    x'DD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Papercut schreef:
    Ik vind het lelijk. (krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik doe 1 voet in school, komt de eerste al: 'Sinds wanneer draag jij een joggingbroek naar school?'

    x'DD

    Hehe, dat komt me ergens bekend voor... 8D

    Papercut schreef:
    Ik vind het lelijk. (krul)

    Ik zelf ook hoor. ;p


    *insert philosophical cringe expression here*

    Papercut schreef:
    Ik vind het lelijk. (krul)

    Papercut schreef:
    Ik vind het meer dan lelijk. (krul)


    ars moriendi

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik zelf ook hoor. ;p

    Maar een joggingbroek kan wel leuk zijn, maar ik vind zegmaar de hele combinatie niet mooi ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha ik ga dat ook eens doen men, geniaal! XD


    Hope goes lost but never dies.

    Papercut schreef:
    (...)
    Maar een joggingbroek kan wel leuk zijn, maar ik vind zegmaar de hele combinatie niet mooi ;x

    Ik ook hoor? Ik deed het omdat ik eens wilde weten hoe mensen gingen reageren.


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Ik ook hoor? Ik deed het omdat ik eens wilde weten hoe mensen gingen reageren.

    Oké als ik het goed begrijp, maakte je je kleding extra lelijk om te kijken wat anderen ervan zouden zeggen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het wel grappig :x


    Alleen maar tranen van geluk