• Gewoon helenmaal vrolijk! Ik heb een positieve kijk op de komende weken, ik heb zin in school! We krijgen de 27e een schoolfeest, voor de 1e ÉN 2e klassers :9~
    Ik heb zin om naar België te gaan de 8e, op school gaat het ook weer goed me mij! Ik heb een 7 en een 7.2 voor Aardrijkskunde terwijl ik het thema amper snapte, niets leerde en gewoon er slecht voor sta!
    Op school heb ik een aantal nieuwe vrienden er bij, en ik durf weer wat te zeggen! Frans leren gaat zelfs goed!

    Ik heb gister wel een bekeuring gekregen omdat ik mijn voorlampje het niet deed, en 2 andere die helenmaal geen licht hadden mochten door rijden! Maar de behoefte te spreken? Nope! Ik zit er zelfs niet mee?
    Mijn kapsel was verregend, mijn witte jas is vies, en mijn tas is van mijn fiets gevallen waardoor ik pijn heb aan mijn been en arm, maar zelfs dat kan me niks schelen 8D

    Gister kwam ik nog boos thuis en gooide mt mijn tassen, vandaag ben ik superblij en zing ik schaamteloos mee met ieder liedje!

    Eigenlijk heb ik gewoon zin in vanalles. Schoolfeest, strandmeeting, België, zelfs school in het algemeen! Ik kijk o0ok nog eens uit naar een frans proefwerk of so! Gezien ik het helenmaal zie zitten, zin heb om te leren en ik het vlekkeloos in me opneem?

    Ik heb écht mijn dag vandaag! Ondanks dat het nogal irritant begon, ben ik gewoon heel blij!


    Wie is er nogmeer zo vrolijk? <'3

    Ik ben vandaag met barstende koppijn naar huis gegaan, dus ik ben niet zo vrolijk als jij vandaag, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mag ik jouw vrolijkheid lenen?
    Ik heb het gister uitgemaakt met m'n vriend, dus ik zit ff in een dipje.
    Maar qua school gaat het beter, maar ik moet nog veel inhalen aangezien ik vaak ziek ben..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ging chagarijnig naar school en kwam chagarijnig thuis. Nu ben ik iets vrolijker want ik hem weekend. Nouja, leer-weekend.
    Maar ik ben blij voor je (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik niet, ik heb proefwerk week, en dat is kut, ookal ben ik dan om half 11 thuis (:
    Vandaag had ik ook lol omdat een of andere vent langskwam en die had zijn haren heel lelijk geblondeerd, waardoor het geel leek en had het recht overeind staan O.o
    Het zag er niet uit.. (:

    wat ook kut was, ik moest ongeveer tien vakken mee naar huis nemen, waardoor mijn tas het bijna begaf, en ik nu dus een nieuwe moet kopen..
    Maarik ben best vrolijk (:
    geen idee waarom O:


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Maarik ben best vrolijk (:
    geen idee waarom O:

    Omdat ik je heb aangestoken dôh ^^