• he

    ik heb een vriendin op me werk die heel erg getalenteerd is en nee niet voor liefde gewoon vrienden
    schrijft gedichten
    ze tekent schrijft duikt reist heel de wereld rond

    en naar me baas toe kan ze niks fout doen ik voel me er zo nuttenloos door alsof ik niks kan weet je ik kan niet tekenen en reis niet heel de wereld rond :( door al dat gedoe alles wat zei kan heb ik het idee dat ik niks kan de weinige vrienden die ik heb zeggen je kunt veel meer dan je zelf denkt maar zelf geloof ik het maar moeilijk

    :(

    gr Misserrin

    [ bericht aangepast op 11 maart 2011 - 21:45 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Je hoeft toch niet te kunnen tekenen om iets te kunnen en behulpzaam te zijn. Maar je vrienden hebben wel gelijk; je kunt meer dan je denkt.

    Misschien moet je je talenten gewoon nog ontdekken? :')


    Hope goes lost but never dies.

    Aegis schreef:
    Je hoeft toch niet te kunnen tekenen om iets te kunnen en behulpzaam te zijn. Maar je vrienden hebben wel gelijk; je kunt meer dan je denkt.

    Misschien moet je je talenten gewoon nog ontdekken? :')


    Food.

    misschien maar met het tekenen zei ze zelf van je hebt er geen aanleg voor leuk om zoiets te horen :(


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Je hoeft toch niet perse dezelfde talenten als zij te hebben? Ik zie op je profiel dat je van paardrijden houdt, dat kan jij dan weer wel en zij misschien niet. Je wilt toch ook niet precies hetzelfde zijn?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar niet iedereen kan overal goed in zijn. Ik ben er zeker van dat er dingen zijn die jij beter kan dan zij. Die jij wel kan en zij niet.
    En het is een kunst om in jezelf te geloven, maar dat is ook echt iets wat je wel moet doen! In jezelf geloven is echt heel belangrijk.
    En het is niet leuk nee, om zulke dingen te horen te krijgen, absoluut niet.. Maar sommige mensen zijn zo, denken niet na bij wat ze zeggen en gooien dat eruit. Neem het niet te persoonlijk op, maar denk gewoon aan dingen die je wel kan, zoals hierboven al gezegd wordt, je kan paardrijden. Dat kun je vast goed en wie weet kan zij dat helemaal niet. Paardrijden is ook een talent, wees er trots op, dat je dat kan.
    Wees trots op de dingen die jij kan :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Iedereen heeft talenten en iedereen is uniek op zijn eigen manier. Jij kan waarschijnlijk andere dingen weer veel beter dan zij. Maak daar gewoon gebruik van, je zult zien dat je veel meer kunt dan je denkt!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LALALALALA schreef:
    Je hoeft toch niet perse dezelfde talenten als zij te hebben? Ik zie op je profiel dat je van paardrijden houdt, dat kan jij dan weer wel en zij misschien niet. Je wilt toch ook niet precies hetzelfde zijn?


    paardrijden kan ze beter dan ik ze galopeerd al en ik niet ik vind dat te snel gaan voor nu althans dan he
    mara het is ook met alles wat ik zeg zegt zij weer van oh dat kan ik beter of dat heb ik meer of dat is bij ons erger gek wordt ik ervan

    nee ben blij dat ik niet hetzelfde ben als zij

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:44 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Hallo ik ben Gaby en ik ben 14 jaar oud. Stiekem boeit het niemand hoe oud iemand is, maar dat maakt nu niet uit. Ik word een beetje ziek van mensen die boven de 20 zijn en schrijven alsof ze van de kleuterschool komen.
    m.v.g
    Gaby


    *insert philosophical cringe expression here*

    Inviolable schreef:
    Maar niet iedereen kan overal goed in zijn. Ik ben er zeker van dat er dingen zijn die jij beter kan dan zij. Die jij wel kan en zij niet.
    En het is een kunst om in jezelf te geloven, maar dat is ook echt iets wat je wel moet doen! In jezelf geloven is echt heel belangrijk.
    En het is niet leuk nee, om zulke dingen te horen te krijgen, absoluut niet.. Maar sommige mensen zijn zo, denken niet na bij wat ze zeggen en gooien dat eruit. Neem het niet te persoonlijk op, maar denk gewoon aan dingen die je wel kan, zoals hierboven al gezegd wordt, je kan paardrijden. Dat kun je vast goed en wie weet kan zij dat helemaal niet. Paardrijden is ook een talent, wees er trots op, dat je dat kan.
    Wees trots op de dingen die jij kan :3


    ze kan beter rijden dan ik ik galopeer nog niet


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Schat, iedereen heeft wat speciaals. Praat je zelf niet zo down, je bent vast wel ergens goed in!
    En sowieso denk ik dat je jezelf niet te veel met andere mensen moet vergelijken. :x


    Alleen maar tranen van geluk

    ik mag dan wel goed zijn in engels maar daar heb ik vier jr op liggen stampen


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Misserrin schreef:
    (...)

    paardrijden kan ze beter dan ik ze galopeerd al en ik niet ik vind dat te snel gaan voor nu althans dan he
    mara het is ook met alles wat ik zeg zegt zij weer van oh dat kan ik beter of dat heb ik meer of dat is bij ons erger gek wordt ik ervan

    nee ben blij dat ik niet hetzelfde ben als zij


    Ik vind dat als ze gaat lopen zeiken dat zei alles beter kan en jou probeert te kleineren dat ze geen echte vriendin is -maar dat is mijn mening-

    SmexyBieber schreef:
    (...)

    Ik vind dat als ze gaat lopen zeiken dat zei alles beter kan en jou probeert te kleineren dat ze geen echte vriendin is -maar dat is mijn mening-
    weet ik maar ja als ik het tegen me baas zeg dan draait zei het zo om dat ik de schuld krijg


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ben jij gelukkig met jezelf? Mooi zo. Denk daar aan (:

    En, tekenen kan je leren & niemand houd je tegen om te reizen hé (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aegis schreef:
    Je hoeft toch niet te kunnen tekenen om iets te kunnen en behulpzaam te zijn. Maar je vrienden hebben wel gelijk; je kunt meer dan je denkt.

    Misschien moet je je talenten gewoon nog ontdekken? :')

    + je moet je niet vergelijken met haar, zij is anders als jij, je bent uniek, en je hebt ook je talenten, ookal geloof je zelf misschien van niet.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 22:44 ]


    None but ourselves can free our minds.