Ik check mijn mail en ik zie dat iemand me als vriend heeft toegevoegd (van quizlet he) en ik zo: oke dan, toch even dat profiel bekijken. Maar die naam doet me aan iemand denken. Ik dus kijken. Haar profiel, ik zo: oh man die lijkt echt op die persoon. Kijk ik in haar fotoboek, is een foto van hoe zij er uit ziet, is het ze wel niet. Man ik verschoot me rot (maar dat ben ik niet he). Dat is echt raar dat je ineens ziet dat iemand die je in het echt kent ook nog quizlet kent. En dan kijk ik in mijn gb, heeft ze daar ook een reactie gelaten. Met van jah je kent me wel en zo. Ik blijf er bij, ik vond het echt raar. Maar jah. Ik vraag me af hoe dat ze dit kent. Miss heeft Lies iets verteld (mijn bf en die zit/zat bij haar in de klas).
Maar goed ik weet het gelult
Maar nu is mijn vraag, hoe zouden jullie reageren als je zoiets mee maakt. Normaal gezien, jah gewoon, maar dit was echt raar. Dat was niet echt een persoon waarvan ik het dacht, omdat ze niet echt zo'n verhalen zou gaan maken.
Maar als een mod dit maar gelul vind, dan mag zij/hij dit verwijderen, ik wou het maar zeggen en vragen wat jullie er van zouden vinden
Live life limitless.