• Quizlet kennen ze hier niet en is dus niet geblokkeerd ^.^ We moeten eigenlijk voor de derde keer aan onze boekverslag werken maar ik ben nog niet begonnen, maar ik doe dat in een uurtje :'D
    Ik zit wel dicht bij de lerares n_n D:

Zit je vaak op quizlet tijden school? haha

Tijdens school zit ik nooit op Quizlet, want dan heb ik het te druk met praten en uit het raam staren. :Y)

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik zat laatst een keer in de les op quizlet en toen zag iemand dat ik een quiz aan het maken was en die ging toen die quiz ook doen en toen opeens gingen meerdere mensen naar quizlet om quizzen te doen;dxD

Learn who you are before someone tells you who you should be.

Ik ook. Ik zit de tijd te doden. Mijn college begint pas om half twee. Hihi.

Bored.

Ik zit nu ook op school.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik heb helaas geen abonemment dus ik kan niet tijden de lessen buiten het computerlokaal op Q. :'(

Jup, altijd als we naar mediatheek of computerlokaal zitten, ga ik er wel op. Alleen als iemand vraagt wat dit is, klik ik het meteen weg.(cat)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

zit nie meer op school, maar vorig jaar deed ik mijn opleiding ging ik wel altijd stiekm op Q zitten, en als een van mijn vriendin vraag wat is dat zeg ooh niets en dan klik het sne weg xD

Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

oldDiary schreef:
    zit nie meer op school, maar vorig jaar deed ik mijn opleiding ging ik wel altijd stiekm op Q zitten, en als een van mijn vriendin vraag wat is dat zeg ooh niets en dan klik het sne weg xD

Hoezo bij vrienden? haha

Nee, nooit gedaan, ik zou me heel ongemakkelijk voelen :')

There are several things that I have been doing wrong.

Jaaa, nu bijvoorbeeld :P

Life is hard and then we die

Ik ga in tussenuren meestal op Q :Y)

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

Hahaa, ooit bij technologie.
    Maar helaas is net als twitter, quizlet ook een verslaving voor me.
    En begin ik achter te lopen.
    Nu moet ik dat dus niet meer doen,.

[ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 15:16 ]

<3

altijd als ik achter computer/laptop zit op school zit ik ook altijd op quizlet. ;P

Life is a beautiful struggle

Nooit.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Alleen als ik in mijn eentje tussenuur heb ofzo.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.