• Ik ben 1,64 en ben 59 kilo.
    Veel te zwaar dus.
    Maar ik wil weten hoeveel kilo te zwaar...
    Eigenlijk ben ik ook veel te jong ik ben 11 xxLinda

    Hestia schreef:
    (...)
    iedereen persoon is anders(cat)! meestal klopt het niet eens(cat)

    bij BMI is iets van 17.55 maar ik ben ook over 4 maanden 14jaar en ik ben 1m61 en 46 kilo das goed :Y)


    Shoganai i ne~

    FemAsLin schreef:
    Ik ben 1,64 en ben 59 kilo.
    Veel te zwaar dus.
    Maar ik wil weten hoeveel kilo te zwaar...
    Eigenlijk ben ik ook veel te jong ik ben 11 xxLinda

    ik heb je BMI uitgerekend en je hebt een BMI van 22 net ietsie te zwaar zit net op het rantje maar het valt mee:)


    Shoganai i ne~

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    bij BMI is iets van 17.55 maar ik ben ook over 4 maanden 14jaar en ik ben 1m61 en 46 kilo das goed :Y)

    Eileen ben jij 46 kilo? Ö jij verteld echt niks he >.

    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens de schoolarts zou je nu goed zijn, dus veel te zwaar valt mee.
    Je zou inderdaad een BMI-test kunnen doen, dan weet je of je moet afvallen of niet.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Hé. Dat is echt niet te veel hoor (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    als jij een gezonde levensstijl hebt en je dus niet te veel vet eet of te weinig sport dan heb je niks te klagen vind ik,maar je hebt opzich wel een goed bmi iets teveel maarzo erg is het niet om ietsje zwaarder te zijn als je maar gelukkig bent vind ik!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:32 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben 14 en 1.63 en weeg 54 dus jij bent echt niet te dik hoor juist gezond.


    ailoveejoee.

    schatje, dan moet ik super dik zijn, want ik ben 169 en weeg 65 kilo (:

    : ik ben 16 btw

    [ bericht aangepast op 23 jan 2011 - 18:42 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Jij bent helemaal niet te dik lievert; Ik ben 14 jaar , 1,51 & ik ben 45 kilo maar als ik nog dunner word heb ik het gewicht van en kind van 7 ofzo ;P Dus dat is niet goed; En jij bent nog dunner dan je lengte getal dus maak je voorlopig geen zorgen

    Je bent niet te dik. Ik ben 17, 1,66 ongeveer en weeg 61. En ik ben niet te dik.

    oh en je moet niet kijken naar je leeftijd, maar naar je lengte ten opzichte van je gewicht. En jij hebt een gezond gewicht.


    ars moriendi

    ezdepiggy schreef:
    als jij een gezonde levensstijl hebt en je dus niet te veel vet eet of te weinig sport dan heb je niks te klagen vind ik,maar je hebt opzich wel een goed bmi iets teveel maarzo erg is het niet om ietsje zwaarder te zijn als je maar gelukkig bent vind ik!

    Haar bmi is niet te zwaar.. =]


    ars moriendi

    Kom op man, je bent 11! Je moet echt NIET op je gewicht letten als je zo jong bent. Je moet nog groeien, en je bent HELEMAAL niet te dik! Dus get over it! Als je het echt vindt, wacht dan nog minstens een jaar of 2/3 vooraleer je gaat diëten. Je moet nog een groeispurt krijgen!
    Trouwens, als jij zogezegd al te dik bent, ben ik een walvis of zo.. Ik weeg 74 voor 1.70m en ik ben bijna 17..

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 18:00 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    veel te zwaar? ik ben één cm groter dan jij, ik was vroeger echt te zwaar, ik ga nu naar een dietist en mijn ideale gewicht is 60kg. je bent dus helemaal niet te zwaar!


    Fooled ya!

    PUKKELxDING schreef:
    Sorry, dit kan ik echt niet meer hebben.

    Inderdaad. Mij kan je niet wijsmaken dat je niet weet dat die lengte gecombineerd met dat gewicht, niet te zwaar is. Je bent niet te dik. Punt.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 14:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gaan we weer. Man stop eens een keer met naar je gewicht te kijken,dat zecht niet eens alles. Wees eens een keer blij en stop met dat gezeik.
    Je bent 11 verdommen,je hoort met barbies te spelen en niet naar je gewicht te kijken.
    Ja sorry maar ik ben het echt zat!

    Toen ik zo oud was als jij wist ik niet eens hoeveel ik weg,nu nog niet trouwens. Waarom zou je het moeten weten,het zijn maar een stel verdomde getallen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall