• Vandaag laatste les levensbeschouwing, jeej.

    In die les moest je eerst een deugd/eigenschap/kwaliteit van de gene naast je noemen. Nou dat doe ik wel hoor, maar toen mócht je iets zeggen in de klas, wat jou bezig houd.
    'Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat..'
    Niemand die iets vertelde (cat).
    Wie van jullie zou wel iets vertellen tegen de hele klas? Vertel er dan ook even bij wat voor klas je hebt, of het allemaal vriendne van je zijn of helemaal niet.. (nerd).

    Neuh, gaat die mensen niks aan. Ook al kan ik het wel goed vinden met mijn klas hoor.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou nee, ik niet. Als niemand anders het zou doen, zou ik het ook niet doen. Mijn klas heeft namelijk een nogal kinderlijk niveau ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het zijn totáal niet mijn vrienden en ik zou mijn mond houden. Ik zou wrs zo iets zeggen, als het zou moeten, van 'mijn ouders zijn gescheiden'.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk niet dat ik dat zou doen. Ik zou niet eens weten wat ik zou moeten vertellen. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik zou het gewoon niet doen! Ik ben wel vrienden met de hele klas maar ze hoeven niet alles van me te weten(cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Hmm, ik denk wel dat ik iets zou zeggen. Ik kom met heel mijn klas goed overeen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik kom niet zo goed overeen met mijn klas en ben een beetje het buitenbeentje. Dus nee, ik zou niets vertellen x'D


    To live would be an awfully big adventure

    I wouldn't.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mapangarapin schreef:
    Nou nee, ik niet. Als niemand anders het zou doen, zou ik het ook niet doen. Mijn klas heeft namelijk een nogal kinderlijk niveau ^^


    all I want is the taste that your lips allow

    in mijn klas van dit jaar zou ik het niet echt doen,
    sedert de meerderheid van de meisjes daar een 'barbiegehalte' hebben
    (ik totaal niet) & we daardoor niet veel gemeen hebben.
    daarnaast vertel ik ook geen zaken die zo'n mensen niets aangaan..

    de klas van vorig jaar zou ik werkelijk alles vertellen,
    we waren een grote en hechte groep vrienden.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Nou ik ben over het algemeen vrij open mijn verleden en over mijn leven en over wat ik allemaal doe en alles. Ik denk dat ik daar enkel zou kunnen zeggen dat ik bepaalde mensen uit de muziekindustrie ken maar dan gaan mensen je anders behandelen, dus daarom zeg ik dat nooit :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Enkel dat mijn ouders gescheiden zijn, en misschien dat ik geen contact meer met mijn vader heb :')


    -

    nope, want ik heb echt een scheinheilige kut kinderachtige klas (:


    I solemny swear i am up to no good

    Nee dat zou ik niet zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    KimKibum schreef:
    nope, want ik heb echt een scheinheilige kut kinderachtige klas (: