• We moesten vanmiddag zo hard lachen he. We liepen langs de meisjes wc, was daar een briefje aan de deur gehangen.

    Geachte Dames,

    Willen jullie voortaan de maandverbandjes van jullie maandelijkse ongemak in de prullebakjes doen en die niet naast de wc laten vallen.


    Iets in die trant. Zo goor he. Als je dat naast de pot laat vallen ben je echt scheef.


    it's so empty living behind these castle walls

    Bij ons liggen ze best vaak op dat prullenbakje, vet vies! Als je het daar neer kan leggen, kan je het toch ook wel weggooien?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    FACEPLANT schreef:
    Bij ons zijn ze wel eens aan de muur geplakt .__.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is gewoon echt smerig.


    -

    Vultures schreef:
    Iew, ranzig!
    Wij hebben dat nooit -gelukkig-


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ieuw, ranzig! Ik verwissel sowieso mijn maandverbandjes alleen in hoge nood op school, maar bij ons is dat niet zo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Onze Duitslerares - die geen Duits óf Nederlands kon, maar dat is een ander verhaal - kwam een keer naar ons toe, en vroeg ons of wij misschien maandverband bij ons hadden. Dat was ook wel erg raar. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ew! Gelukkig zijn ze bij ons net iets netter. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    bij ons spoelen ze vaak niet door en dan ligt er allemaal bloed...
    (krul)


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    omg, toen ik nog in het 2e middelbaar zat, kwamen een vriendin en ik dat ook eens tegen. we waren eigl een filmpje aan het maken in de toiletten (niet op het toilet, maar voor de spiegel) & m'n vriendin rijt die camera uit m'n handen, loopt een kotje binnen & begint plots keihard te lachen.
    er lag een (vers) bebloed maandverbandje op de grond ...

    enorm gezellig


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    Waarom zijn het nou altijd de vrouwen die dat doen!!?(krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xD Nee, geen last van. Bij ons zijn de prullenbakjes best handig neergezet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij ons hangt er 'Na het plassen handen wassen' xd
    & 'Doorspoelen a.u.b', & geloof me, er zijn mensen die het knopje 'niet vinden'.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heh wat goor.

    Bij ons op school gaat het eigenlijk prima, al was er toevallig gisteren een meisje doorgelekt op haar stoel O_O Ew!


    ars moriendi

    Ik wil niet eens meer naar de wc op school, ga altijd stiekem naar die bij de lerarenkamer omdat bij ons de wcpot half scheef zit als je er op gaat zitten -wat ik nooit doe want dat is echt te vies, wiebel je er zo kaboem vanaf! Ook de deur zit helemaal volgeschreven en alle maandverband ligt naast het prullebakje.(cat) Gelukkig gaan we snel naar het nieuwe gebouw.(krul)


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik snap sowieso niet waarom wij ongesteld moeten worden en jongens niet .__.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.